AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Har så lyst på robotstøvsuger med moppefunksjon. Er du fornøyd med robotstøvsugeren etter den har moppet gulvet? 😊 fortell 😃😅 Anonymkode: b4fac...b38
Djungelvrål Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Har prøvd en gang på kjøkken. Det kan ikke brukes såpe og du kan ikke bruke den i stua om du har tepper. På den tiden det tar å montere de ekstradelene, fylle på vann osv har du rukket å vaske over gulvet for lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Veldig fornøyd!! Anonymkode: fa642...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Har Roborock s7 med tømmestasjon og bruker moppefunksjon innimellom, fungerer bra syns jeg, den hever moppen når den støvsuger teppet. Anonymkode: 610f7...62b 2
tangent Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Peonjenta skrev (2 minutter siden): Har prøvd en gang på kjøkken. Det kan ikke brukes såpe og du kan ikke bruke den i stua om du har tepper. På den tiden det tar å montere de ekstradelene, fylle på vann osv har du rukket å vaske over gulvet for lenge siden. Min er jeg veldig fornøyd med. Tar meg ca 1,5 minutter å fylle vann på tanken og sette på moppedelen, og den stopper å moppe når den kommer til tepper og bare støvsuger. jeg er med andre ord veldig fornøyd, og fordi jeg er elendig på å vaske gulv og gjør det ca aldri har det faktisk gitt meg renere gulv. 3
Leo Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 Vi har alt på en flate og ingen tepper så da fungerer det helt utmerket som et alternativ til "å dra over gulvet". Vår kan også bruke såpe fordi vanntanken er helt separert fra alle andre funksjoner og er lett å skylle ut av. Det er med andre ord ikke noe problem at dyser etc. tettes igjen pga. såperester. Mer grundig gulvvask som inkluderer lister og de innerste kriker og kroker må fremdeles tas på gamlemåten, men det er ikke nødvendig like ofte. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 Har Roborock S5 max og er veldig fornøyd Anonymkode: 9d291...41a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 Har Roborock 5 og synes moppefunksjonen ikke er så god. Det er en fuktig mopp som dras over. Bruker den av og til, og den gir litt nyvasketfølelse, men det er ikke det samme som å moppe selv med vaskemidler i vannet. Moppen er superenkel å montere, og tanken er rask å fylle opp. Tror moppefunksjonen er bedre på nyere versjoner. Anonymkode: 480b3...b7b
Maskopi Skrevet 14. januar 2022 #9 Skrevet 14. januar 2022 Har Roborock S7 max med tømmestasjon, og den er helt genial. Liker at den har sonisk moppeplate og man kan justere intensiteten på skrubbingen. Tar fremdeles og mopper over gulv med jevne mellomrom, men denne holder det rent og fint hele veien Om du har tepper så løfter den moppen mens den støvsuger teppene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå