Gjest Milah Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Når jeg kom hjem fra jobb i dag, fant jeg bakkortet mitt i do. Og spørsmålet mitt er da, er det ødelagt, eller tåler de å ligge i vann? Har ikke fått prøvd det ennå..
Gjest Milah Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Og ikke spør meg hvordan det havnet der, aner virkelig ikke.. Sambo som hadde kortet mitt, og han er på jobb, så får ikke spurt han om det før senere i kveld.. Men jeg ble passe lang i maska, der jeg så ned på et passbilde av meg selv..
Gjest Tristessa Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg vasket en gang bankkortet mitt på 40 grader i vaskemaskinen, og det klarte seg helt fint!
Usikker Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Det funker vaffal ikke i do Lurer på åssen det er å se seg sjøl i do liksom :klø:
Gjest Milah Skrevet 18. oktober 2005 #7 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg vasket en gang bankkortet mitt på 40 grader i vaskemaskinen, og det klarte seg helt fint! ← OK, da satser jeg på at det har gått helt fint! Har lite lyst til å gå en uke uten kort for å si det slik. Misliker kontanter..
Gjest Milah Skrevet 18. oktober 2005 #8 Skrevet 18. oktober 2005 Kanskje sambo driver med noe muffens mens jeg er på jobb.. Hmm... Ganske rart å se seg selv i do, følte ikke at jeg passa inn der..
Gjest Dum Perignon Skrevet 19. oktober 2005 #9 Skrevet 19. oktober 2005 Mulig han ønsket å antyde at du så ut som en dass..?
Gjest Dum Perignon Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Teite Perignon! ← ...et slags pseudonym/synonym for Dum..?
Gjest Milah Skrevet 19. oktober 2005 #12 Skrevet 19. oktober 2005 Mulig han ønsket å antyde at du så ut som en dass..? ← :grine2: Skjult budskap..
siebaeo Skrevet 19. oktober 2005 #13 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har klart å putte buksa med visakortet i tørketrommelen maaaange ganger og det har gått bra. Men det krympa faktisk litt Helt sant! Gikk i banken hvor de sammenlignet det med et annet og det var blitt mindre..
Gjest Milah Skrevet 19. oktober 2005 #14 Skrevet 19. oktober 2005 Testa kortet i dag, og det funker.. De er ganske robuste.. Spurte sambo om det var noe spesiell grunn for at han hadde lagt kortet mitt i do, og det var det ikke.. Han mente det må ha falt ut av lomma, da han kasta buksa inn på badet.. Krymer bankkort.. Jøss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå