AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Fly er bestilt. Trenger tips om konkret bosted og restauranter og opplevelser. Det jeg vet er at jeg ønsker å bo veldig sentralt siden jeg skal være der få dager. Kommer heller ikke til å dra utenfor byen. Jeg er sosial og elsker mat. Vurderer å bo på hostel for første gang. Kommer til å bruke dagene på opplevelser. Kveldene på mat. Har du noen tips og råd? Anonymkode: 4d24a...c4e
Michaelhe Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fly er bestilt. Trenger tips om konkret bosted og restauranter og opplevelser. Det jeg vet er at jeg ønsker å bo veldig sentralt siden jeg skal være der få dager. Kommer heller ikke til å dra utenfor byen. Jeg er sosial og elsker mat. Vurderer å bo på hostel for første gang. Kommer til å bruke dagene på opplevelser. Kveldene på mat. Har du noen tips og råd? Anonymkode: 4d24a...c4e Hva er du ute etter? Natur? Uteliv? Kultur? Er du kvinne? Mann? Barn? Lisboa er jo byen. Går du på airbnb, så ser du at alt er ledig, og prisene lavere. Vil du ha lengre og rimeligere opphold, ikke bruk remax eller airbnb, men sjekk denne metasøketjenesten https://imoveis.mitula.pt/ Porto er rimeligere enn Lisboa, har det beste universitetet, men det er kaldere. Området i nord er både det vakreste og det rimeligste. Men været er kaldere, og det er litt avsides. Men veldig rimelige steder kan man finne ved kysten nord og sør for Porto. Du kan være nært en stor by, men ha det rimelig. Portugiserne ser ikke ut til å følge noen regler overhodet. Butikker stenges ved forgodtbefinnende, det ser ikke ut til å være noen ting som foregår som beskrives i lovverket. En eiendomsmegler sier en ting, og like etterpå hører jeg akkurat det motsatte fra en annen. Alle sier det som passer. I dag spurte jeg turist-informasjonen om Finacias var det lokale skattekontoret. Beklager, sa hun, slik informasjon hadde ikke hun anledning til å svare på. Jeg fikk imidlertid adressen, og et kart. Edit: hostel? Du er altså ganske ung? Mann eller kvinne? Endret 13. januar 2022 av Michaelhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå