Gå til innhold

Leie brudekjole?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i Trondheim, så skulle tro tilbudet for utleie av brudekjole er ok, men virker som det kun er private folk som leier ut kjolen sin? :) er det ikke marked for det, eller er det bare jeg som er dårlig til å lete? ;) 

Anonymkode: cf8c4...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bor i Trondheim, så skulle tro tilbudet for utleie av brudekjole er ok, men virker som det kun er private folk som leier ut kjolen sin? :) er det ikke marked for det, eller er det bare jeg som er dårlig til å lete? ;) 

Anonymkode: cf8c4...232

Fikk høre fra den lokale brudesalongen her at det er lite marked for utleie. Her er det kun henne i hele fylket som leier ut (V&T). Men hun livnærer seg på utleie av ballkjoler først og fremst, noe mindre brudekjoler og andre antrekk.

Jeg skal leie drømmekjolen min, til en veldig god pris som da inkluderer rens før og etter, tilpassing og underskjørt. Så slipper jeg alle ekstrautgifter og måtte selge den for slikk og ingenting etterpå. Veldig glad for at det finnes utleie her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du får stor respons om du lager en ønske å leie brudekjole annonse på Finn, veldig mange som vil selge, så kanskje de vil bite på

Anonymkode: 0767f...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leide i da jeg giftet meg, da var det mange salonger som leide ut, nå i dag tror jeg ikke de finnest. 

Jeg må innrømme at jeg hadde IKKE kjøpt meg en brudekjole til mange titalls tusen kroner. 😬

Anonymkode: 29751...fdf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere grunner til at det er veldig lite utleie.

-dyrt for salongen og sy inn og ut kjolene dette er tidkrevende(lettere før da flere kjoler hadde snøring/var sateng og ikke like mye blonder bring som måtte flyttes på) 

- opplegg opp og ned, funker på satengkjoler men ikke chiffon og tyll som de fleste kjoler er nå

- vask og rensing ødelagte kjoler, virkelig ikke verdt det. Dette var også etter før da man lettere kunne kaste kjolene i vaskemaskin...

Anonymkode: 3c6ca...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite fortjeneste i år leie ut brudekjoler, av grunner som nevnt over. Derfor er det få som leier ut, mener å ha hørt det faktisk bare er to salonger i hele landet.

Anonymkode: ab4c6...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i landet bor du? 

Det finnes salonger som selger kjoler som kun er brukt en gang som er renset. :) Jeg selv kjøpte min nydelige kjole veldig rimelig i Stavanger ❤

Anonymkode: 4d53e...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...