AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 «Kjæresten» min og jeg har kranglet en god del de siste månedene, og han tok initiativet til at vi skulle ha en pause for noen måneder siden - hvor han også uttrykte at han ikke lenger følte sommerfugler i magen. Han sa han hadde savnet meg ekstremt mye i pausen, og vi fortsatte derfor som par. jeg har synes det vært vanskelig etter pausen for jeg har ikke stolt på han, og vært redd for at det samme skal skje igjen - så jeg har overanalysert det meste som har blitt sagt, spesielt hvis det ikke har vært nøyaktige ting jeg har villet høre. Noe jeg selvsagt vet er dumt. jeg har tatt opp at jeg synes det er rart han ikke gir litt mer av seg selv, for jeg har følt han har vært reservert. Det har vært lite romanse, og sånn hverdagslige overraskelser som kanskje er normalt i et forhold. I dag sa han til meg at han ikke er forelsket lenger, og at han tror han ikke gir meg så mye fordi han ikke er forelsket. Han sa det ville vært lettere å gi blomster, overraske og alt sånt hvis han følte noe. Så la jeg frem for han at vi kan slå opp hvis han vil, men det ville han ikke om jeg forsto han rett (synes det var vanskelig for ordene stemte ikke helt med uttrykkene hans) - jeg sa videre at jeg kan skjerpe meg og ikke kritisere så mye, og da sa han ja. men jeg føler meg jo litt sårbar nå, vet ikke engang hva han føler. Hva gjør jeg i en slik situasjon? Hva kan jeg gjøre nå? Skal jeg si noe eller vente til han sier noe til meg? Assa vær så snill, kom med tips for jeg er forvirret. Bør jeg bare ende det selv? Er vanskelig å høre at en person mister følelser to ganger. Anonymkode: ae13b...231
trafikkdirigenten Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Dump han, han er ingen ting å samle på 18
NiceOrNothing Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Kjæresten» min og jeg har kranglet en god del de siste månedene, og han tok initiativet til at vi skulle ha en pause for noen måneder siden - hvor han også uttrykte at han ikke lenger følte sommerfugler i magen. Han sa han hadde savnet meg ekstremt mye i pausen, og vi fortsatte derfor som par. jeg har synes det vært vanskelig etter pausen for jeg har ikke stolt på han, og vært redd for at det samme skal skje igjen - så jeg har overanalysert det meste som har blitt sagt, spesielt hvis det ikke har vært nøyaktige ting jeg har villet høre. Noe jeg selvsagt vet er dumt. jeg har tatt opp at jeg synes det er rart han ikke gir litt mer av seg selv, for jeg har følt han har vært reservert. Det har vært lite romanse, og sånn hverdagslige overraskelser som kanskje er normalt i et forhold. I dag sa han til meg at han ikke er forelsket lenger, og at han tror han ikke gir meg så mye fordi han ikke er forelsket. Han sa det ville vært lettere å gi blomster, overraske og alt sånt hvis han følte noe. Så la jeg frem for han at vi kan slå opp hvis han vil, men det ville han ikke om jeg forsto han rett (synes det var vanskelig for ordene stemte ikke helt med uttrykkene hans) - jeg sa videre at jeg kan skjerpe meg og ikke kritisere så mye, og da sa han ja. men jeg føler meg jo litt sårbar nå, vet ikke engang hva han føler. Hva gjør jeg i en slik situasjon? Hva kan jeg gjøre nå? Skal jeg si noe eller vente til han sier noe til meg? Assa vær så snill, kom med tips for jeg er forvirret. Bør jeg bare ende det selv? Er vanskelig å høre at en person mister følelser to ganger. Anonymkode: ae13b...231 Whats in it for me , kan du tenke . Ser ikke vitsen m å fortsette med en som har sagt at han ikke er forelsket lenger . 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Du går fra ham og slutter å investere noe. Å gå på vent på den måten er bare frustrerende og bidrar til usikkerhet. Den kjenner du jo allerede på, sier du. Det er jo ingenting å hente. Anonymkode: 883f7...944 7
dillyduzit Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 Det er helt normalt at en forelskelse går over, selvfølgelig da til kjærlighet for den andre parten, men han der hadde jeg ikke giddet å sitte rundt å vente på. Shallabais. 5
Muskath Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 (endret) Jeg tipper også at han bare sier dette, på en måte for å forberede deg på at han kommer til å gjøre det slutt. Jeg synes ikke du skal gå sånn og lure på hva han føler, ta en pause, og jobb med å befri deg fra ham. Men det er uansett tullete å tro at forelskelse varer evig. Den gjør som regel ikke det. Endret 13. januar 2022 av Muskath 5
Gjest lurven Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 Forelskelse går over, ingen er forelsket i partneren sin i flere år
Tone83 Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 Han kommer til å gå tilslutt, neste gang det dukker opp sommerfugler så tror han at han har møtt «the one» 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #10 Skrevet 13. januar 2022 Sier han at han elsker deg, da? Hvis ikke, vil du ikke bli elsket av partneren din? Det er for megcen forutsetning for å være i er forhold. Dessuten blir maktbalansen helt feil når han hele tiden informerer deg om manglende følelser. Det skaper en enorm utrygghet og usikkerhet. Du fortjener å bli elsket. Jeg hadde ikke orker å være sammen med noen «på nåde». Anonymkode: e776e...8a8 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #11 Skrevet 13. januar 2022 Hvor lenge har dere vært sammen? Ti år? Da bør han lese seg opp på forelskelse. Tre måneder? Løpet er kjørt Anonymkode: 55dfb...66f 3
Maleficenta Skrevet 13. januar 2022 #12 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): «Kjæresten» min og jeg har kranglet en god del de siste månedene, og han tok initiativet til at vi skulle ha en pause for noen måneder siden - hvor han også uttrykte at han ikke lenger følte sommerfugler i magen. Han sa han hadde savnet meg ekstremt mye i pausen, og vi fortsatte derfor som par. jeg har synes det vært vanskelig etter pausen for jeg har ikke stolt på han, og vært redd for at det samme skal skje igjen - så jeg har overanalysert det meste som har blitt sagt, spesielt hvis det ikke har vært nøyaktige ting jeg har villet høre. Noe jeg selvsagt vet er dumt. jeg har tatt opp at jeg synes det er rart han ikke gir litt mer av seg selv, for jeg har følt han har vært reservert. Det har vært lite romanse, og sånn hverdagslige overraskelser som kanskje er normalt i et forhold. I dag sa han til meg at han ikke er forelsket lenger, og at han tror han ikke gir meg så mye fordi han ikke er forelsket. Han sa det ville vært lettere å gi blomster, overraske og alt sånt hvis han følte noe. Så la jeg frem for han at vi kan slå opp hvis han vil, men det ville han ikke om jeg forsto han rett (synes det var vanskelig for ordene stemte ikke helt med uttrykkene hans) - jeg sa videre at jeg kan skjerpe meg og ikke kritisere så mye, og da sa han ja. men jeg føler meg jo litt sårbar nå, vet ikke engang hva han føler. Hva gjør jeg i en slik situasjon? Hva kan jeg gjøre nå? Skal jeg si noe eller vente til han sier noe til meg? Assa vær så snill, kom med tips for jeg er forvirret. Bør jeg bare ende det selv? Er vanskelig å høre at en person mister følelser to ganger. Anonymkode: ae13b...231 For en vingleper. Kom deg videre. Ikke kast bort tida på han. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #13 Skrevet 13. januar 2022 Forelskelse varer (for de fleste) ikke evig. Men den bør jo gå over til kjærlighet, dyp og varm. Kjærlighet er både følelser og et aktivt valg. Høres ut som om han verken føler det rette eller velger å elske deg slik han burde. Det høres bare vondt ut for deg å stå i dette her💔 Anonymkode: 4718c...e2e 4
Maleficenta Skrevet 13. januar 2022 #14 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forelskelse varer (for de fleste) ikke evig. Men den bør jo gå over til kjærlighet, dyp og varm. Kjærlighet er både følelser og et aktivt valg. Høres ut som om han verken føler det rette eller velger å elske deg slik han burde. Det høres bare vondt ut for deg å stå i dette her💔 Anonymkode: 4718c...e2e virker og som at han tror forelskelse skal vare alltid og når forelskelsen er over, ja da er alt over liksom. Slike folk overlapper ofte fra forhold til forhold.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #15 Skrevet 13. januar 2022 Det er et hekt waiting to happen - Hvis du ikke går nå så blir du snart som en logrende hund som prøver å tilpasse deg ham, men han er fortsatt ikke forelsket. Anonymkode: 6b9c9...e79 1
Gjest loveli Skrevet 13. januar 2022 #16 Skrevet 13. januar 2022 Han har deg på gress til han finner noe bedre. Seriøst, spar deg selv denne ydmykelsen og alle vonde følelser, dump han før han rekker å dumpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå