AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 OK. Jeg elsker å gå med tights, jeg trives å gå med tights og jeg kommer til å gå med tights uansett hva folk skulle mene om tights som et plagg. Jeg er litt rundt av meg, akkurat rundt midjen, men har slanke ben helt opp til lårene. Jeg har ulike typer tunika. Skjorte lignende, kjole lignende og fotside. Bomull og ull og midt i mellom. Så spørsmålet er finnes det vanlige tights med ull? De jeg har er kjøpt på ulike butikker, men ligner på de jeg har fra Cubus også. Jeg bruker disse på vinteren også, spesielt de som er litt tjukkere, men de er ikke i ull og jeg må bruke ullstrømper under. Det skulle jeg gjerne sluppet. Finnes de i ull hvor jeg slipper å bruke strømpebukser under? Anonymkode: 7ba33...8ec
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finnes de i ull hvor jeg slipper å bruke strømpebukser under? Jeg vet ikke om det finnes. Jeg har kun sett ull-longser som er beregnet å bruke som undertøy, bl.a. janus sine. Men er de pent sydd, så kan man vel bruke de som tights? Anonymkode: efaf9...55a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Er ullstrømpebukser et alternativ? Pierre Robert har jo det. Anonymkode: efaf9...55a 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Nøstebarn har. Anonymkode: 14310...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå