Gå til innhold

Ferie i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen og jeg har lyst til å ta en Norges ferie, noen som har noen tips til hvor vi bør dra? Og tips til ting som kan oppleves på dette reisemålet 

Anonymkode: a375d...c6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger mye mer informasjon for å kunne svare på dette spørsmålet. Norge er et langstakt land. Hvor bor dere? Hva slags interesser har dere? Budsjett? Hvor lenge? Det er umulig å å komme med tips basert på så lite (ingen)  informasjon om hva dere foretrekker. 

• Liker 2
Skrevet

Vi bor i Oslo, tenkte en helg/et par dager. Pris har vi ikke diskutert, men går utifra et par tusenlapper med reise og det som hører til

Skrevet

Mener du nå i vinter eller til sommeren? 

For vår/sommer/høst anbefaler jeg Hardanger! Så utrolig flott der, mange fine steder og muligheter. Kan evt kombineres med Bergen. Drømmer om p dra dit under fruktblomstringen en gang. 

Ellers er jo Geiranger, Stryn, Loen, Hjørundfjorden og andre områder i Møre og Romsdal noe av Norges flotteste. Dette er virkelig indrefileten. Har du ikke vært der, bør du ta en tur. Mange som reiser dit, men det er det jo en god grunn til 

Anonymkode: 7bf0c...471

Skrevet

Et par tusenlapper med reise og det som hører til??  Det kommer du dessverre ikke langt med. Kanskje en telttur i Nordmarka med primus og medbragt mat. (som absolutt kan være en fin opplevelse!) 

• Liker 2
Skrevet

Et par tusenlapper rekker dessverre ikke langt. Jeg vil kanskje foreslå tog til fjellet, (199,- hver vei pr pers) hvis du bestiller tidlig (Finse for eksempel), og så et par netter på en DNT-hytte (koster vel 200 kr pr. pers pr natt om du er medlem). Mulig du kommer innenfor budsjett.

Ellers om du bor i Oslo koster det 110 kr hver vei bare for å komme seg til Gardermoen. Så å feriere i Norge på budsjett er ikke enkelt. Har du bil, kan dere jo kjøre til fjells, evt leie en leilighet eller hytte via Airbnb. Da får du, om du er heldig, kanskje ei natt eller to til den prisen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 17.43):

Typen og jeg har lyst til å ta en Norges ferie, noen som har noen tips til hvor vi bør dra? Og tips til ting som kan oppleves på dette reisemålet 

Tønsberg for ei helg? 😍

Anonymkode: 2027f...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...