Gå til innhold

Remeron hva kan jeg forvente meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne på det mest for og stabilisere søvn. Vil jeg sovne med engang? Vil jeg voksne når vekkerklokken ringer? Noen son vil dele sin erfaring? 

Anonymkode: bb91f...60b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig individuelt selvsagt men for meg; nei jeg sovner ikke med en gang jeg tar den, men vil si iløpet av en halvtime- 3 kvarter ca. For meg fungerer den veldig bra, jeg har ingen hangover, og våkner fint av ringeklokken om morningen. Sover godt og jeg har ingen bivirkninger som f.eks denne ulvesulten mange snakker om. Jeg er veldig fornøyd og tar den som deg mest for å få en gjevn søvnrytme

Anonymkode: 5b63e...5d8

• Liker 2
Skrevet

Ja man blir fort trett men forvent hangover i ihvertall 2-3 uker før du blir vant til det i tillegg til ulvehunger.  Jeg la på meg 4 kg bare på noen få uker. Kommer aldri til å bruke det igjen.  Har lest om andre her på KG som har lagt på seg 20 kg av de.

Anonymkode: 8e37f...dc6

Skrevet

Jeg sovnet etter 5-10 minutter.
Våkna av vekkeklokka, og var zombie resten av dagen.

Anonymkode: f726c...99f

• Liker 1
Skrevet

Har brukt det i 15 år og ikke gått opp 1 gram

Anonymkode: 4afa2...fce

• Liker 4
Skrevet

Jeg sovner i løpet av 30-60 minutter. Ingen hangover. Står opp 8-9 timer søvn. Ingen ulvehunger eller ekstra sult. 

Anonymkode: e1e5a...77b

• Liker 3
Skrevet

Kan jeg evt i tilegg ta et glass vin etterpå? Og ha tatt det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan jeg evt i tilegg ta et glass vin etterpå? Og ha tatt det? 

Nei, det skal du selvsagt ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det skal du selvsagt ikke.

Er det farlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det farlig?

Jeg har tatt det som alkoholpåvirket. Ingen endring annet enn at jeg sovner ekstra raskt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tatt det som alkoholpåvirket. Ingen endring annet enn at jeg sovner ekstra raskt. 

Er det og umulig og holde seg våken da sånn at man sovner stående?

Skrevet

Jeg sov som en stein for første gang i mitt liv. Trengte flere timer på å våkne skikkelig i starten, det var tunge greier. Usikker på om jeg gikk opp i vekt, synes å huske at jeg var litt mer sulten enn før men det var ikke ekstremt isåfall. Ser ikke forskjell på bilder fra den perioden.

Anonymkode: a5940...8f7

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir helt ør i hodet ett helt døgn etter å ha inntatt remeron, så bruker det kun i svært alvorlige tilfeller der søvnunderskuddet påvirker mer enn bivirkningene

Anonymkode: 2d5a3...bbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sov som en stein for første gang i mitt liv. Trengte flere timer på å våkne skikkelig i starten, det var tunge greier. Usikker på om jeg gikk opp i vekt, synes å huske at jeg var litt mer sulten enn før men det var ikke ekstremt isåfall. Ser ikke forskjell på bilder fra den perioden.

Anonymkode: a5940...8f7

Så kanskje jeg ikke kommer meg opp kl 06 i morgen da??? 

Skrevet

Jeg ble dårlig av de..

Fikk mere angst.

Skrevet
flusa skrev (Akkurat nå):

Jeg ble dårlig av de..

Fikk mere angst.

Hvordan da? Jeg gruer Meg veldig for og ta de. Aldri brukt noe annet enn Paracet en sjelden gang 😟

Skrevet

Ta pilla nå å legg deg. Jo lenger du venter jo værre blir det å stå opp i morgen. Du kommer til å føle deg fyllesjuk, men det går over når du har vært oppe litt.

Anonymkode: b82af...b88

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan da? Jeg gruer Meg veldig for og ta de. Aldri brukt noe annet enn Paracet en sjelden gang 😟

Jeg brukte de til nøden,på dagtid,da jeg ble akutt dårlig.(angst)

Funket dårlig for meg.

Ble bare ekstremt dopa og sovnet,da jeg våknet hadde jeg angst fra helvette..ville bare ta livet mitt og dø..

Men det er jo antidepressiva,og har forskjellig effekt på mennesker.

Det er ikke mange antidepressiva JEG tåler.

Om du ikke sliter med angst/selvmordstanker fra før, er det lite trolig at du vil få nettopp dette.

Skrevet

Jeg sov 16timer i døgnet, men var likevel like trøtt som før jeg la meg om kvelden, ble fullstendig flat i følelsene, tiltaksløs og ikke minst la jeg på meg ganske kjapt, til tross for at jeg faktisk spiste mye mindre etter at jeg startet på de.

Anonymkode: 055a4...026

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ta pilla nå å legg deg. Jo lenger du venter jo værre blir det å stå opp i morgen. Du kommer til å føle deg fyllesjuk, men det går over når du har vært oppe litt.

Anonymkode: b82af...b88

Nå? Det var veldig tidlig. Finnes ikke trøtt. Legger meg til vanlig kl 02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...