Gjest gjest 0 Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Da tenker jeg ikke på litt nå og da, men litt hele tiden over lengre tid. Jeg har vært fryktelig mye syk det siste året, men spesielt det siste halvåret etter at jeg flyttet. Jeg har reagert på at det muggen har vokst noe vanvittig når den har kommet. Jeg tror aldri jeg har sett så høy vekst av mugg i en rømmeboks før . Melka blir sur lenge før utløpsdato og matfløte som ikke skulle gått ut før om ca en mnd var helt tykk. Så i dag da jeg kom hjem putta jeg utetermometeret i kjøleskapet og det viste 12,4 grader! Ikke rart det har vært gode vekstforhold hos meg! Jeg synes ikke ting har stått så vanvittig lenge heller... Jeg skal operere mandlene til tirsdag siden jeg er syk 1-3 ganger i mnd. Men jeg har sjelden spesielt vondt i halsen. Mest forkjølelse med litt feber. Kan man bli sånn syk av å spise "bedervet" mat eller mugg når maten smaker helt bra? tenk om operasjonen er unødvendig...
Malama Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 http://matportalen.no/Saker/1077525867.56 Står litt der om mugg på mat, og litt om hva det kan gjøre med deg. Vu hadde det "mildt" i kjøleskapet vi også oppdava vi tidligere i høst, men ikke så ikle sm hos deg da. Utgodt melk og muggen ost var noe av det vi reagerte på Bedret seg veldig etter at vi fikk justert temperaturen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå