AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Jeg blir 30 år i sommer, har vært singel i 8 år nå, og har egentlig ikke vært interessert i å finne ny kjæreste. Pga korona så har det også vært litt vanskelig, og jeg liker ikke datingapper. Barn skal jeg ha, og jeg har lenge tenkt at det ordner jeg selv om noen år hvis jeg ikke finner en å dele det med. Noen i samme situasjon? Noen som har tenkt, eller fått barn selv? Og hvordan fant du kjærligheten/dater du? (ønsker helst ikke masse negativt om at det er egoistisk å få barn alene). Anonymkode: 44229...7b3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Jeg er i samme båt. Jeg finner ingen menn som vil ha forhold, og de jeg har vært sammen med har behandlet meg stygt. Har dessverre mistet litt troen på menn.. jeg vurderer sæddonor hvis jeg ikke møter en mann som passer for meg innen jeg er 32. Anonymkode: c69d2...151
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er i samme båt. Jeg finner ingen menn som vil ha forhold, og de jeg har vært sammen med har behandlet meg stygt. Har dessverre mistet litt troen på menn.. jeg vurderer sæddonor hvis jeg ikke møter en mann som passer for meg innen jeg er 32. Anonymkode: c69d2...151 Det har vel noe med hva slags menn du går etter. Det finnes drøssevis med menn som lever enslig å aldri finner noen fordi de ikke er på og aktivt sjekker hele tiden å dermed aldri finner noen. møter jeg en jente med barn fra før av så er det en ting, men har man hvert på klinikk så hadde jeg i hvert fall ikke hvert interessert. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg blir 30 år i sommer, har vært singel i 8 år nå, og har egentlig ikke vært interessert i å finne ny kjæreste. Pga korona så har det også vært litt vanskelig, og jeg liker ikke datingapper. Barn skal jeg ha, og jeg har lenge tenkt at det ordner jeg selv om noen år hvis jeg ikke finner en å dele det med. Noen i samme situasjon? Noen som har tenkt, eller fått barn selv? Og hvordan fant du kjærligheten/dater du? (ønsker helst ikke masse negativt om at det er egoistisk å få barn alene). Anonymkode: 44229...7b3 du hørtes egentlig ut som et catch for min del mtp at du ikke har hvert inn å ut av forhold osv. jeg ville sett det an mange som er lei corona å det blir lettere å møte noen når ting åpner litt opp. Dateingapper funker enda dårligere for gutter men som drøssevis av jenter har sagt til gutter her inne så prøv å Finn en hobby? jeg er litt i samme båt som deg bare jeg er 32 og vurderer å dra til et annet land å hente en familie om jeg skulle ende opp alene. Barn skal jeg ha men hater sjekkeapper å har mer troa på å treffe noen på en annen måte. Vurderer å finne en hobby som man kanskje kan komme mer i kontakt med nye mennesker på da det er vanskeligere en når man var 20 og ting bare gikk av seg selv. Anonymkode: 34227...753
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Takk for svar! Jeg har 2 forhold bak meg, og ingen av dem var veldig bra. Jeg var ung, og har som sagt nå vært singel ganske lenge. Har et håp om at det blir lettere å finne kjærlighet nå som jeg trør over i 30 årene, og selvfølgelig hvis samfunnet åpner. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det har vel noe med hva slags menn du går etter. Det finnes drøssevis med menn som lever enslig å aldri finner noen fordi de ikke er på og aktivt sjekker hele tiden å dermed aldri finner noen. møter jeg en jente med barn fra før av så er det en ting, men har man hvert på klinikk så hadde jeg i hvert fall ikke hvert interessert. du hørtes egentlig ut som et catch for min del mtp at du ikke har hvert inn å ut av forhold osv. jeg ville sett det an mange som er lei corona å det blir lettere å møte noen når ting åpner litt opp. Dateingapper funker enda dårligere for gutter men som drøssevis av jenter har sagt til gutter her inne så prøv å Finn en hobby? jeg er litt i samme båt som deg bare jeg er 32 og vurderer å dra til et annet land å hente en familie om jeg skulle ende opp alene. Barn skal jeg ha men hater sjekkeapper å har mer troa på å treffe noen på en annen måte. Vurderer å finne en hobby som man kanskje kan komme mer i kontakt med nye mennesker på da det er vanskeligere en når man var 20 og ting bare gikk av seg selv. Anonymkode: 34227...753 Hvorfor tenker du at det er aktuelt for deg å bli bonusforelder for et barn, men ikke hvis dette er gjort alene på en klinikk? Er bare nyskjerrig ☺️ Anonymkode: 44229...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå