Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hilse på baby for første gang. 

De har nok av klær og utstyr til baby siden dette ikke er første barnet og de har arvet mye av eldre søsken. 

Ideer til ting en nybakt mor kan sette pris på å få? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket å få mat! Både middag, lunsj, spekemat etc. Superdigg! 

Anonymkode: 44f88...168

• Liker 1
Skrevet

Mat 🥰 Gjerne noe som bare kan varmes fra fryseren. Alt fra pizzasnurrer til ferdige middager.

Anonymkode: 0cd99...234

• Liker 3
Skrevet

Som flere her skriver, MAT. Trenger ikke være fancy eller store greiene. 
jeg slet med matinntak de første ukene etter fødsel, glemte det helt, så endte opp med å måtte sette på spiseklokke når mannen måtte tilbake i jobb🤣

Anonymkode: c0ca6...4c2

• Liker 1
Skrevet

Støtter MAT altså! Lettlaget, god og fristende mat - som kan varmes med én hånd. Jeg slet også med matinntak etter fødsel. Vet ikke om det var anatomisk, hormonelt eller stressrelatert - men jeg kjente ingen sult i flere mnd. Måtte spise etter klokka, og hvis man ikke er sulten trenger man noe godt og lettvint. 

• Liker 2
Skrevet

Mat! Husker foreldrene mine laget en sikkelig buffé av alt mulig god mat når vi kom hjem ifra sykehuset. Beste gaven 😁👌 mens ...svigermor tok med matpakke til seg selv -,,- 

Anonymkode: efc33...1c2

• Liker 1
Skrevet
boblevann skrev (9 timer siden):

Støtter MAT altså! Lettlaget, god og fristende mat - som kan varmes med én hånd. Jeg slet også med matinntak etter fødsel. Vet ikke om det var anatomisk, hormonelt eller stressrelatert - men jeg kjente ingen sult i flere mnd. Måtte spise etter klokka, og hvis man ikke er sulten trenger man noe godt og lettvint. 

Oi! Kjente ikke sult på måneder? Så skummelt! Sjøl er jeg i andre enden og har vel egentlig ikke vært mett siden før fødselen 🙊😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oi! Kjente ikke sult på måneder? Så skummelt! Sjøl er jeg i andre enden og har vel egentlig ikke vært mett siden før fødselen 🙊😆

Ja det var skummelt, jeg fullammet jo og så trengte næring 🤷🏽‍♀️ Nei det tok alle fall 3-4 mnd før jeg kjente sultfølelse..

• Liker 1
Skrevet

En god vin. 

Anonymkode: 52eb6...7d9

Skrevet

Jeg fikk hudpleieprodukter av en veninne, det ble jeg skikkelig glad for! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En god vin. 

Anonymkode: 52eb6...7d9

Til ei som ammer? neeei.

Anonymkode: dfb6e...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...