AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Jeg prøver å forstå kjæresten min sitt tanke sett. Jeg fikk nettopp vite at han har gjort det 3 ganger før han traff meg... Jeg føler jeg ser anderledes på han på grunn av dette. Kan dere fortelle meg hva dere tenkte når dere gjorde det? Anonymkode: 7fbad...098 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 var full og kåt. Angrer ikke, men det er ikke noe jeg kommer til og gjøre til en vane og gjøre. Anonymkode: 97b46...1fc 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Det største røde flagget som finnes. Motivasjonen er at de synes det er greit å utnytte et mennesket som trenger penger og kjøpe kroppen deres. Anonymkode: e78f7...f7e 20
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Mannen min har kjøpt seksuelle tjenester ved flere anledninger de periodene han har vært singel. Grunner: -Lenge siden han fikk seg noe sist. -Savn etter fysisk nærhet. -Lett tilgjengelig. -Full. -Hadde råd til det. -Kvinnene var villige. -Kjapt og greit uten forpliktelser. Hva jeg tenker om det spiller ingen rolle. Jeg er kvinne og kommer aldri til å forstå menn på dette punktet. Men, hadde jeg fått vite om dette tidligere, hadde jeg løpt. Seriøst. Anonymkode: db2de...237 10
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Takk for svar. Kjenner at jeg ikke ønsker å være med en slik mann. Føles ut som at jeg ikke kjenner han lenger. Jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har kjøpt sex. Synes virkelig dette var noe han ikke hadde trengt å fortelle meg. Vet ikke hvordan dette skal gå, siden hver gang vi snakker sammen etter dette klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Anonymkode: 7fbad...098 11
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Kjenner at jeg ikke ønsker å være med en slik mann. Føles ut som at jeg ikke kjenner han lenger. Jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har kjøpt sex. Synes virkelig dette var noe han ikke hadde trengt å fortelle meg. Vet ikke hvordan dette skal gå, siden hver gang vi snakker sammen etter dette klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Anonymkode: 7fbad...098 Ts Anonymkode: 7fbad...098
jabx Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det største røde flagget som finnes. Motivasjonen er at de synes det er greit å utnytte et mennesket som trenger penger og kjøpe kroppen deres. Anonymkode: e78f7...f7e Kjøper du ting som er produsert i Kina? 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 jabx skrev (1 time siden): Kjøper du ting som er produsert i Kina? Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 7fbad...098 12
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Skrevet 14. januar 2022 Har kjøpt 1 gang, var i en desperasjon etter sorg. Ingen vits i angre, men kjøper ikke igjen Anonymkode: 6cc99...e6a
Silva Pluvialis Skrevet 14. januar 2022 #10 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 7fbad...098 Antagelig at han vil sammenligne barnearbeid (av klær) med trafficking (av seksuelle tjenester). AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det største røde flagget som finnes. Motivasjonen er at de synes det er greit å utnytte et mennesket som trenger penger og kjøpe kroppen deres. Anonymkode: e78f7...f7e Dette. Prostitusjon er utnyttelse av sårbare kvinner. 🚩🚩🚩 8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #11 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg prøver å forstå kjæresten min sitt tanke sett. Jeg fikk nettopp vite at han har gjort det 3 ganger før han traff meg... Jeg føler jeg ser anderledes på han på grunn av dette. Kan dere fortelle meg hva dere tenkte når dere gjorde det? Anonymkode: 7fbad...098 Nå er ikke jeg rett person å svare men jeg har solgt sex 1 gang. Og jeg gjør det aldri igjen. Det er disgusting for real. Jeg vet ikke men tror ikke fleste av dem som Selger sex elsker det. Men Hva vet jeg. Kan jo bare utgå fra 1 gang Anonymkode: c66ed...071 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #12 Skrevet 14. januar 2022 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Dette. Prostitusjon er utnyttelse av sårbare kvinner. 🚩🚩🚩 Det er vel helst menn som er prostituerte da. Anonymkode: d24b9...d61
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #13 Skrevet 14. januar 2022 Angrer ikke, kjøpte av nysgjerrighet fra et «massasjestudio» i utlandet da jeg var ung. BTDT. Anonymkode: 2451b...750
Gjest Lars1009 Skrevet 14. januar 2022 #14 Skrevet 14. januar 2022 Flere av mine venner gjorde det da de var yngre. Det er ikke noe galt med dem. Det er IKKE dumpegrunn. Ung, dum, kåt og evt full er unnskyldning nok.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #15 Skrevet 14. januar 2022 Jeg var 38, jobbet ekstremt mye, og hadde ikke pult på 3 mnd. - var ekstremt kåt i den perioden. Hadde nylig fått bonus fra jobben, så satt på en god del penger. Hadde snakket et par uker med ei på 21 om å innlede et slags sugar forhold, men ble enige om å møtes for sex, før vi gjorde noe mer ut av saken...hun fikk 4000 kr. Vi møttes på hotellrom, snakket, koset, og gikk over til sex. Sexen var god, hun var deilig, og vi holdt på et par timer. Etterpå fikk jeg akutt dårlig følelse, og angret. Nå var hun veldig åpen om at dette var noe hun selv ville, og så på aktiviteten som en "lett" måte å tjene gode penger. Hun var student, og ville spare til egen bolig så fort som overhodet mulig. Hun prøvde å overtale meg til å fortsette, men jeg måtte bare takke nei. Fikk vel egentlig dårlig følelse av å ha betalt for sex, også for hennes del. Jeg klarte ikke å blande noe så personlig som sex, med en eksplisitt transaksjon. Det var første og siste gang. Anonymkode: b7740...7a3 10
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #16 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva jeg tenker om det spiller ingen rolle. Jeg er kvinne og kommer aldri til å forstå menn på dette punktet. Men, hadde jeg fått vite om dette tidligere, hadde jeg løpt. Seriøst. Anonymkode: db2de...237 Det er ikke så vanskelig å forstå for en kvinne heller. Ser absolutt det attrative i å ha en kjekkas som gjør som jeg vil i en time eller to. Hadde aldri gjort det da, både fordi jeg ikke trenger og fordi kjekkasen er også et menneske. Samme grunn til at jeg ikke kjøper andre behagelighetstjenester som fotmassasje, vaskehjelp og slikt. Liker ikke utnyttelsen. Anonymkode: a7de6...31d 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #17 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke så vanskelig å forstå for en kvinne heller. Ser absolutt det attrative i å ha en kjekkas som gjør som jeg vil i en time eller to. Hadde aldri gjort det da, både fordi jeg ikke trenger og fordi kjekkasen er også et menneske. Samme grunn til at jeg ikke kjøper andre behagelighetstjenester som fotmassasje, vaskehjelp og slikt. Liker ikke utnyttelsen. Anonymkode: a7de6...31d Hvordan er det utnyttelse å ha vaskehjelp? Altså, det er stort sett folk som trenger penger, og som har sin stolthet i renhold. Når det gjelder massasje finnes det flere typer, men det er også mange som holder på med f.eks thaimassasje som har stor stolthet i det å ha startet egen virksomhet og tjene penger på noe de er flinke på. Det er nesten litt nedlatende å si at de blir utnyttet. Anonymkode: 6abc0...724 9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #18 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er det utnyttelse å ha vaskehjelp? Altså, det er stort sett folk som trenger penger, og som har sin stolthet i renhold. Når det gjelder massasje finnes det flere typer, men det er også mange som holder på med f.eks thaimassasje som har stor stolthet i det å ha startet egen virksomhet og tjene penger på noe de er flinke på. Det er nesten litt nedlatende å si at de blir utnyttet. Anonymkode: 6abc0...724 Bare ta alle argumentene for hvorfor man ikke liker prostitusjon (unntatt tvang). Alt du skriver kan man også si om en prostituert. Gjør unntak for om man virkelig trenger det, ved skade o.l. Anonymkode: a7de6...31d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #19 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare ta alle argumentene for hvorfor man ikke liker prostitusjon (unntatt tvang). Alt du skriver kan man også si om en prostituert. Gjør unntak for om man virkelig trenger det, ved skade o.l. Anonymkode: a7de6...31d Bortsett fra din første setning, "stort sett folk som har sin stolthet i renhold", det stemmer verken for vaskehjelper eller prostituerte. Det er ytterst få som er stolte over å være vaskehjelp. Så kan man fundere på hvorfor.. Anonymkode: a7de6...31d 2
sicario Skrevet 14. januar 2022 #20 Skrevet 14. januar 2022 Lars1009 skrev (23 minutter siden): Flere av mine venner gjorde det da de var yngre. Det er ikke noe galt med dem. Det er IKKE dumpegrunn. Ung, dum, kåt og evt full er unnskyldning nok. Selvfølgelig er det noe galt med dem. ung, dum, kåt og full er på ingen måte noen rettferdiggjørelse. Ved kjøp av seksuelle tjenester utviser man et fullstendig fravær av karakter, en manglende evne til etisk refleksjon og en manglende impulskontroll som får deg til å utnytte andre mennesker i en særdeles sårbar situasjon. Dette er ikke kvaliteter ved et menneske som forsvinner bare man er full eller kåt. Det viser at det er store kognitive mangler der i utgangspunktet. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå