AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Hei! Etter flere år med farging, så kom jeg til et punkt hvor jeg ble skikkelig drittlei og ville ha den naturlige hårfargen min tilbake. Hadde mye problemer med hodebunnen, pluss at jeg sleit med veldig slitt hår. Dette har blitt veldig mye bedre etter jeg slutta å farge det! Men ser nå at fargen på håret i lengdene er veldig "blast" etter solbleking osv.. så lurer på om jeg skal gjøre noe med det hos en frisør. Noen her som er veldig flinke med å se hva jeg kan gjøre for å få det bedre? kom med tips! ❤ Anonymkode: e1841...555
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Syns håret ser sunt ut jeg. Jeg ville tatt noen striper gjennom hele håret også fortsett med kurer osv. Anonymkode: 3e484...8c0 2
Roci Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Stusse slitte hårtupper, en god kur og en semipermanent farge tilsvarende din egen i lengdene - men hvorfor spør du ikke hos frisøren? 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Just now, Roci said: Stusse slitte hårtupper, en god kur og en semipermanent farge tilsvarende din egen i lengdene - men hvorfor spør du ikke hos frisøren? Har generelt dårlig erfaring med det. Hver gang jeg har spurt om noe så får jeg ikke ordentlige/"vet ikke" svar (dette hos flere salonger). Har erfart at det er bedre å vite på forhånd hva man vil. 😅 Anonymkode: e1841...555 5
BellaMie Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Den naturlige hårfargen og strukturen på håret ditt er kjempefint! 🙌 Jeg ville ha klippet av 5-8 cm, så tatt en kreatinbehandling og jevnlige kurer fra midten av håret og ut til tuppene. Ellers bare la det være slik det er! Heldiggris som har så tykt hår! 6
AprilLudgate Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 Veldig fint hår! Hadde ikke gjort noe som helst 🤷♀️Tonere blir ofte permanente og myyyyye mørkere enn anvist, så det hadde jeg droppet. Hadde bare pleiet det og klippet jevnlig Frisør = ettervekst uansett hva du velger. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 5 hours ago, BellaMie said: Den naturlige hårfargen og strukturen på håret ditt er kjempefint! 🙌 Jeg ville ha klippet av 5-8 cm, så tatt en kreatinbehandling og jevnlige kurer fra midten av håret og ut til tuppene. Ellers bare la det være slik det er! Heldiggris som har så tykt hår! Tusen takk 🥰 Takk for tips! Skal sjekke ut kreatinbehandling 😊 Kurer det allerede! 👍 Anonymkode: e1841...555 1
Gjest bienvilleparish Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 Syns ikke det var så galt, ser langt verre ettervekster enn det daglig. Kanskje noen lyse striper jevner det mer ut 😊
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #9 Skrevet 16. januar 2022 Du hadde kjempe fin farge 😄 Anbefaler da ikke å gjøre noe. Men behandle det med kurer osv som nevnt over. Det gjorde jeg i lang tid, og fikk mye fyldigere hår etterhvert. Det tok to år da, men verdt det. Sunt å få en pause fra alle de kjemikaliene av og til 😄 Anonymkode: 149ca...1ce 2
lin Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 Den aller aller beste kuren er K18! Kan ikke få skrytt nok av den🥰 Kan ta behandling hos frisør først og/eller hjemmebehandling videre. Det beste er at den er så enkel i bruk 👍 1. vask håret med shampoo, men ikke bruk balsam 2. håndkletørk håret 3. separer håret i to deler. ha en liten pump i håndflata som du fordeler/maserer inn i håret. 4. La virke i et kvarter før du føner og styler håret som vanlig. Skal altså ikke skylles ut. dyr i innkjøp ja, men ufattelig drøy. Den virker mot sin hensikt om man bruker for mye. Og så får man synlig effekt fra første gang. Jeg har mye Fritz og er nærmest avhengig av glattetanga. Etter en kur med k18 trenger jeg det ikke, for håret blir så fint 😊 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #11 Skrevet 17. januar 2022 9 minutter siden, lin said: Den aller aller beste kuren er K18! Kan ikke få skrytt nok av den🥰 Jeg titta på kreatinbehandling, men slo det fort fra meg når jeg så hvor dyrt det var hos frisøren. 😅 Men denne virker også til å være bra 😃 Tusen takk for tips! Anonymkode: e1841...555 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #12 Skrevet 17. januar 2022 Fant en mindre tube med k18 på blivakker.no som jeg tenker å kjøpe for å prøve den ut 😄 Fortsatt dyrt- 132 kroner for 5ml. Men surt å bruke rundt 800,- også i tilfelle jeg ikke skulle bli fornøyd 😅 Veldig spent! Anonymkode: e1841...555 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #13 Skrevet 17. januar 2022 Du har veldig pent hår 😊 Anonymkode: e560e...664 1
lin Skrevet 17. januar 2022 #14 Skrevet 17. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fant en mindre tube med k18 på blivakker.no som jeg tenker å kjøpe for å prøve den ut 😄 Fortsatt dyrt- 132 kroner for 5ml. Men surt å bruke rundt 800,- også i tilfelle jeg ikke skulle bli fornøyd 😅 Veldig spent! Anonymkode: e1841...555 Den lille tuben holder til 3 behandlinger i mitt halvlange hår 😊 Endret 17. januar 2022 av lin 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå