AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Jeg forventet ikke å få vite navnet før babyen ble født. Men babyen er 2 måneder og de vil ikke avsløre navnet. Er det vanlig? Jeg lagde automatisk en liten knise-lyd da hun sa det, og hun virket fornærmet. Jeg trodde først hun tullet.. Hun gjorde en stor greie ut av gender-reveal også. Er ikke det slik influensere gjør for å skaffe seg flere følger som er nysgjerrig. Jeg synes det er rart å besøke veninnen min og ikke få vite navnet før navnefesten deres. Med name-reveal. Anonymkode: ebe23...e18 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Veldig spesielt, hun der tviler jeg på at jeg hadde giddet i særlig store doser. Anonymkode: e0621...d71 26
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Vet om en del som ikke har avslørt navnet før dåpen, men de har ikke gjort noe stort nummer utav det. Noen har bare sagt enkelt og greit at de ikke vil fortelle før dåpen, andre har sagt at de ennå ikle har bestemt navn for å unngå at folk "maser". Helt ok for meg at folk velger å gjøre det slik, og ikke noe jeg tenker noe mer over Anonymkode: c9e43...1de
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Navneavsløringsfest? Så folk rundt skal ikke omtale barnet med navn, fordi hun skal ha et stort øyeblikk? Veldig rart Anonymkode: 59358...6c5 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg forventet ikke å få vite navnet før babyen ble født. Men babyen er 2 måneder og de vil ikke avsløre navnet. Er det vanlig? Jeg lagde automatisk en liten knise-lyd da hun sa det, og hun virket fornærmet. Jeg trodde først hun tullet.. Hun gjorde en stor greie ut av gender-reveal også. Er ikke det slik influensere gjør for å skaffe seg flere følger som er nysgjerrig. Jeg synes det er rart å besøke veninnen min og ikke få vite navnet før navnefesten deres. Med name-reveal. Anonymkode: ebe23...e18 Helt idiotisk både babyshower, gender reveal og name reveal. Jeg holdt også navn hemmelig frem til barna var født, men det fordi min svigerinne hadde termin i samme periode og som hadde snappet ett navn av en venninne på førstefødte. De er ikke venninner lenger for å si det sånn. Anonymkode: e7d97...b34 10
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 Er du sikker på at de har bestemt seg for navn? Er jo noen som bruker mye tid.. om de har bestemt seg, så er det bare sært 🙊 Anonymkode: bf0b1...037
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 Hvis hun skal ha name reveal blir det jo teit om alle skal vite navnet før avsløringen.. Men når ungen er to måneder, da blir det jo litt spesielt. Veldig spesielt å ha både gender reveal OG name reveal, hun burde ha valgt kun én. Anonymkode: 50dd4...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #10 Skrevet 13. januar 2022 La nå folk glede seg. De kjipeste menneskene er de som ødelegger gleden for andre. Anonymkode: e687a...50e 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #11 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): La nå folk glede seg. De kjipeste menneskene er de som ødelegger gleden for andre. Anonymkode: e687a...50e Sant nok. 🙂 Anonymkode: 98028...800 1
Meadow Skrevet 13. januar 2022 #12 Skrevet 13. januar 2022 Name reveal? Nå har det gått for langt, med disse amerikanske tulle-tradisjonene. Jeg hadde ikke giddet å møte opp. Så big deal er det da ikke. Blir vel et typisk "unge mødre"- navn vil jeg tippe. 13
powerpuffen Skrevet 13. januar 2022 #13 Skrevet 13. januar 2022 Gender reveal, den skal jeg la gå. Men name reveal? Der går grensa. Nå kan det jo hende de simpelthen sliter med å bestemme seg for navn, eller at de ønsker å vente til dåpen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #14 Skrevet 13. januar 2022 Meadow skrev (33 minutter siden): Name reveal? Nå har det gått for langt, med disse amerikanske tulle-tradisjonene. Jeg hadde ikke giddet å møte opp. Så big deal er det da ikke. Blir vel et typisk "unge mødre"- navn vil jeg tippe. Jeg har aldri hørt om name reveal før engang. Så utrolig teit. Skikkelig oppmerksomhetssøkende opplegg. Anonymkode: 47b04...da6 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #15 Skrevet 13. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg har aldri hørt om name reveal før engang. Så utrolig teit. Skikkelig oppmerksomhetssøkende opplegg. Anonymkode: 47b04...da6 Kun hørt om det i kongelig sektor Anonymkode: 4bbe4...877
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #16 Skrevet 13. januar 2022 På Færøyene feks er det vanlig tradisjon å ikke avsløre navnet før dåpen. Så helt amerikansk er det vel ikke Anonymkode: 70d10...941
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #18 Skrevet 13. januar 2022 Jeg var helt sikker på at dette skulle dreie seg om noen som ikke ville fortelle navnet før fødsel, eventuelt inntil de selv hadde bestemt deg... Og var veldig klar for å be deg passe dine egne saker. Men å vente med å fortelle venner og familie om navnet til dåpen. Kan de ikke fort være 3-5 måneder før de døpes? Det synes jeg er rimelig merkelig oppførsel. Mulig det er vanlig på Færøyene, men jeg har aldri hørt om at dette skulle være noen norsk tradisjon i hvert fall. Så da vil de vel bare være litt spesielle da. Tipper navnet er like «unikt» også. Anonymkode: bed54...254 3
Gjest Skogsalv Skrevet 13. januar 2022 #19 Skrevet 13. januar 2022 (endret) Lorieen skrev (6 minutter siden): Idiotisk. Ja ! Helt enig. Dimensjonene blir vel oppblåste ,egosentrerte og fri fra nære vennskapelige relasjoner som man kan komme 🤪 Helt latterlig! Tror dette er mennesker som er opptatt av hyper,trender og sosiale medier med seg selv i fokus. Stupid ! Litt fremmed å relatere da jeg er generasjonen over tydeligvis 🤣, men for 20 år siden ville jeg satt stort spørsmålstegn over en "venn" som opptrådte som en royalty nærmest.....just saying... 😎 Aldri hørt lignende ! Endret 13. januar 2022 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #20 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var helt sikker på at dette skulle dreie seg om noen som ikke ville fortelle navnet før fødsel, eventuelt inntil de selv hadde bestemt deg... Og var veldig klar for å be deg passe dine egne saker. Men å vente med å fortelle venner og familie om navnet til dåpen. Kan de ikke fort være 3-5 måneder før de døpes? Det synes jeg er rimelig merkelig oppførsel. Mulig det er vanlig på Færøyene, men jeg har aldri hørt om at dette skulle være noen norsk tradisjon i hvert fall. Så da vil de vel bare være litt spesielle da. Tipper navnet er like «unikt» også. Anonymkode: bed54...254 Haha, jeg og. Vi avslørte ikke navnet før vi sendte ut beskjed om at barnet var født. I hovedsak fordi vi ikke var helt sikre.. Det her er bare sært😂 Anonymkode: 103ec...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå