AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Jeg er i forhold med mannen i mitt liv! Har to barn og lever et forholdsvis normalt A4-liv😊 Men i det senere har jeg vært mer nyskjerrig og fasinert av kvinnekroppen og kunne tenkt meg og utforske seksuelt med en annen jente😊 Jeg har vært åpen med mannen om dette og han synes det er spennende at jeg har tanker rundt dette😊 Jeg lagde meg nylig en profil på tinder for og se om jeg kanskje kunne finne noen likesinnede der,men vanskelig og finne noen da jeg tror at mange bare holder dette som en fantasi for seg selv😊 Er det fler her som kjenner seg igjen? Og som har disse tankene? Helt random husfruer?🙈 Anonymkode: 1c8a6...bab
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Vil eller anbefalle deg å lage profil på cupido eller lyst-club. Vi møtte dame og var da min samboer fant ut det var deilig dame. Du kan også prøve nakenprat Anonymkode: f193b...f27
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Vil anbefale Lyst-Club. Er medlem der selv. Anonymkode: 893f0...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå