AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Var på kveldsbesøk hos en i familien. Forsynte oss av det som var på bordet. Senere på kvelden får jeg en melding om jeg har anledning til å betale for det jeg har spist, siden hun mener jeg overspiste ost. Er dette greit? Anonymkode: 4b6ba...f76
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Lettere inspirert trolling av Jarlsberg tråden? Som for så vidt også lyser trolling. Anonymkode: 577dd...bfb 15
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Nå tviler jeg på om disse ostetrådene er sanne - i alle fall ikke begge - men uansett: Hvis jeg fikk vippskrav for å ha spist for mye ost så hadde jeg ikke betalt. Men jeg hadde dratt på butikken og kjøpt en ny ost, som jeg hadde dratt og levert til vedkommende eller puttet i postkassa hvis vedkommende ikke var hjemme. Også hadde jeg kuttet ut vedkommende så godt jeg kunne etter det. Orker ikke å ha så smålige folk rundt meg. Jeg vil slappe av når jeg er sammen med venner og familie, ikke sitte på nåler og lure på om jeg får regning etterpå for å ha spist for mye ost eller brukt for mye dopapir eller forårsaket slitasje på sofaen. Da har jeg selvsagt som utgangspunkt at jeg er en normal kvinne med normal folkeskikk som oppfører meg helt normalt på besøk hos folk. Synes forresten at vedkommende burde vært tøff nok til si fra underveis - «nå spiser du for mye ost!» eller i det minste etterpå. Å sende melding etterpå er feigt. Da er det for sent. Man tar det der og da, eller lar det gå. Kanskje jeg hadde tenkt annerledes hvis jeg visste at vedkommende har veldig dårlig råd, men da må man tenke på det før man inviterer og heller gripe det an på en litt annen måte. Anonymkode: 601ac...63f 4
Gjest O.G. Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Var på kveldsbesøk hos en i familien. Forsynte oss av det som var på bordet. Senere på kvelden får jeg en melding om jeg har anledning til å betale for det jeg har spist, siden hun mener jeg overspiste ost. Er dette greit? Anonymkode: 4b6ba...f76 NEI.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 Overspiste ost😆 hvor mye spiste du? Hadde returnert den tilbake og sagt hun på forhånd måtte ha oppgitt grensenivået for osteinntak. Anonymkode: 46eb9...ae6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Overspiste ost😆 hvor mye spiste du? Hadde returnert den tilbake og sagt hun på forhånd måtte ha oppgitt grensenivået for osteinntak. Anonymkode: 46eb9...ae6 returnert kommentaren altså, ikke osten Anonymkode: 46eb9...ae6
Mezzosoprena Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 De nye trollene på KG: De som later som om de er den andre parten fra en annen tråd! Det blir ikke noe morsommere av den grunn da, dessverre! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå