AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Hei! Jeg trenger litt tips og råd. Jeg har holdt på med en i ca 3 måneder nå, han er veldig snill og koselig, men noen ting skurer litt... Han er veldig opptatt av at hvis vi skal finne på noe så med det innvolvere drikking, det er koselig det altså, men det er alltid drikking. Jeg er en fest person, men til og meg jeg synes det blir litt mye. Til informasjon så er jeg 24 og han 25. Han er snill på mange måter, men det er noe som skurrer... Hvis jeg sier at jeg ikke kan finne på noe den ene dagen sier han "okei så du vil ikke henge med meg" eller hvis jeg hinter til at det ikke passer så sier han "da kommer jeg i kveld"... Det er litt slitsomt for han snur på alt jeg sier. For noen dager siden sendte en kompis meg melding og spurte hvorfor jeg hadde slettet han på snap noe jeg ikke hadde gjort... Da viste det seg at han jeg holder på med hadde gått inn på telefonen min og blokkert han uten at jeg visste det... På nyttårssaften feiret vi vær for oss det er nå to uker siden. I helgen når vi var på fest kom det fram at han hadde sendt snap til noen andre og spurt om de ikke skulle ligge sammen på nyttårsaften... Og på den samme festen som var nå i helgen kysset han også hun samme jente han hadde sendt snap til om puling og det fikk jeg bare tilfeldigvis vite... Jeg vet ikke om jeg overdriver, men jeg synes at det å holde på skal være en fin ting, men nå begynner jeg å lure litt dessverre. Han er veldig koselig, men jeg er usikker. Han reiser også tilbake til studiestedet nå til helgen noe som bare gjør meg enda mer usikker på hele siuasjonen. Hva ville du gjort i en slik situasjon? Anonymkode: add3f...36c 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Avslutta det. Anonymkode: bdb40...e2c 31
esk Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 LØØØP! Helst i går!!! Ser du beskriver han som snill, men det du sier han har gjort her er IKKE noe en oppriktig snill person ville gjort! 28
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Hvorfor i all verden er du usikker? Han er passiv aggressiv, ustabil og vil ligge med andre. Dette kommer til å bli verre, ikke bedre. Anonymkode: b8bad...4f6 29
Zooey Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Stol på magefølelsen, TS. Du overdriver ikke, dette er definitivt røde flagg. Han høres umoden og manipulerende ut. Jeg hadde avslutta relasjonen. 14
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 Zooey skrev (1 minutt siden): Stol på magefølelsen, TS. Du overdriver ikke, dette er definitivt røde flagg. Han høres umoden og manipulerende ut. Jeg hadde avslutta relasjonen. Det vanskelige er jo at jeg har blitt glad i han... Hvordan kan jeg i såfall avlsutte det på en fin måte? Anonymkode: add3f...36c
Zooey Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vanskelige er jo at jeg har blitt glad i han... Hvordan kan jeg i såfall avlsutte det på en fin måte? Anonymkode: add3f...36c Jeg skjønner det er vanskelig når du har blitt glad i ham, men det er mulig å være glad i mennesker som ikke er bra for deg. Vær tydelig når du avslutter det. Si at det ikke er en match for deg, men at du ønsker ham alt godt? 12
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 Zooey skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner det er vanskelig når du har blitt glad i ham, men det er mulig å være glad i mennesker som ikke er bra for deg. Vær tydelig når du avslutter det. Si at det ikke er en match for deg, men at du ønsker ham alt godt? Takk for tips, jeg kan prøve det... ❤️ Synes bare det er så vanskelig for jeg trodde virkelig han var noe for meg og det er tre år siden jeg har følt noe som helst lignende for noen... Anonymkode: add3f...36c
Zooey Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for tips, jeg kan prøve det... ❤️ Synes bare det er så vanskelig for jeg trodde virkelig han var noe for meg og det er tre år siden jeg har følt noe som helst lignende for noen... Anonymkode: add3f...36c Det er veldig forståelig, men jeg tror du gjør deg selv en stor tjeneste ved å avslutte det før det eventuelt blir verre. 12
nomore82 Skrevet 13. januar 2022 #10 Skrevet 13. januar 2022 (endret) Det er jo så mange og tydelige røde flagg her at flaggprodusentene blir sjalu. Gå. Endret 13. januar 2022 av nomore82 12
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #11 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for tips, jeg kan prøve det... ❤️ Synes bare det er så vanskelig for jeg trodde virkelig han var noe for meg og det er tre år siden jeg har følt noe som helst lignende for noen... Anonymkode: add3f...36c Selv om det er lenge siden du har følt sånn for noen andre, betyr det ikke at du tar den første og "beste" som kommer din vei. Du er 24 år. Ikke involver deg med noen som gir mange røde flagg allerede nå. Det blir IKKE bedre. Anonymkode: aca8a...25c 11
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #12 Skrevet 13. januar 2022 Alt jeg tenker er bare... GÅ. Uansett hvor vanskelig det er, så gjør du deg selv en tjeneste. Det verste her var vel at han faktisk gikk inn på mobilen din og blokkerte noen du kjenner bak din rygg 😳 og dere har kjent hverandre i typ 1 mnd... Bare det alene er alarmerende. Han høres manipulerende ut.. Skummelt. Det er ofte de psykopatene som er mest imøtekommende og flinke til å sjarmere folk, få dem på kroken.. For så å i det skjule behandle deg som et eierskap og ikke har respekt. Anonymkode: f3c58...c86 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #13 Skrevet 13. januar 2022 Whaaat Hadde det ikke vært for st skrivestilen din virker troverdig ved første øyeblikk så hadde jeg garantert for at du trollet, for det er passe sykt at du engang vurderer å fortsette med ham!? Anonymkode: 391c8...05e 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #14 Skrevet 13. januar 2022 Kjære deg, føler du virkelig ikke at du fortjener noe bedre enn dette? Løp din veg og se deg ikke tilbake!! Dette er så respektløst som det bortimot kan bli 😔 Anonymkode: 96435...628 3
Leeloo Skrevet 13. januar 2022 #15 Skrevet 13. januar 2022 Det du kjenner på er ikke nødvendigvis følelser, det kan være usikkerheten som får deg til å tro at du har mer følelser for ham enn for andre. Jeg synes dette klippet fra et intervju med Halsey sier det veldig bra: 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #17 Skrevet 13. januar 2022 Løøøp!!! Det der blir IKKE bedre. Begynner navnet hans på K? Oppførselen hans minner meg om eksen min. Anonymkode: 584ff...3f4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #19 Skrevet 13. januar 2022 Mallard skrev (19 minutter siden): Anonymkode: a3f91...70c 3
Gjest Suzanne Skrevet 23. januar 2022 #20 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 14.36): Det vanskelige er jo at jeg har blitt glad i han... Hvordan kan jeg i såfall avlsutte det på en fin måte? Anonymkode: add3f...36c Kom deg vekk så fort du kan. Før du blir mer knyttet til han. Han er trøbbel. Sett en "brudd- dato" for deg selv. Ingen brudd er fine. Alle er vanskelige og følelsesladede. Du kan ikke avslutte det på en fin måte. Gjør det enkelt. Dere skal ikke være venner etterpå likevel. Han er nok ingen god venn heller. Det er mange andre bra mennesker der ute. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå