Gå til innhold

Mann vant premie som beste kvinnelige skuespiller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

The Golden Globes’ New ‘Best Actress’ In A TV Drama Is Actually A Biological Man.

In an untelevised ceremony, the 79th annual Golden Globes Award show honored Michaela Jaé “Mj” Rodriguez with the distinction of “Best Actress” in a television drama this past Sunday. Rodriguez was born a male and now claims to be a woman.

https://www.dailywire.com/news/the-golden-globes-new-best-actress-in-a-tv-drama-is-actually-a-biological-man?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=mattwalsh&fbclid=IwAR3Dx915mLd3xcnpjGwW_O5ciBLdR6xJRMNVt0CYonp5UsoSZH1m6N_K2SM

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I dette tilfellet synes jeg det er flott at en mannekvinne vinner kvinnelig hovedrollepris.  Om Herman Flesvig vinner beste kvinnelige rolle for en av sine kvinnelige karakterer så er det også flott.   Dette er ikke det samme som idrettskonkurranser, og hvis menn klarer å spille kvinneroller bedre enn kvinner så er de verdige vinnere.

Idrett er noe annet. Menn har klart fysisk forsprang visavis kvinner og denne må utlignes på et vis eller så må man dele opp i klasser. Om Warholm skulle løpe i samme klasse som Amalie Luel så burde Warholm i såfall hatt noen meter tillegg for å jevne ut herrefordelen. Her hevdes det at kvinner som er mentalt kvinner men med mannlige hormoner og kjønnsorgan skal konkurrere på likefot med vanlige kvinner fordi de føler seg som kvinner. Det blir fysisk feil, akkurat som det blir feil at jeg (voksen mann) skal løpe i klassen barn 8 år fordi jeg er skrekkelig barnslig og føler meg som en åtteåring. 

Endret av I Grosny
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...