Gå til innhold

Frastjålet bagasje

Luckyme

Anbefalte innlegg

Etter 2 uker i deilig varme og ladet opp batterier, så skjer det utrolig kjipe griene, og bli frastjålet all bagasje.. :frustrert: Skjedde mellom hotellet og baggagerommet.. en litt lang histore, men det kjipe er å måtte skrive opp inneholdet i 3 kofforter og en bag.. og enda har ikke reiseselskapet klart å sende en rapport om tap av bagasjen, så det tar så lang tid før man får forsikringspengene.. Er det noen som har gode råd for å få mest mulig igjen av forsikringssummen? jeg har jo mistet nesten alt av fine klær og toalettsaker etc? :sur: kjipt altså.. Takker for alle råd.. klem Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt hva du mener med 'å få mest mulig igjen av forsikringssummen'

Du fremmer krav om det som har blitt borte, og dette blir refundert deg med fratrekk av egenandel begrenset opp til forsikringssum.

På en eller annen måte må dere da ha anmeldt at bagasjen har blitt borte, og da vil jeg tro dere fikk en bekreftelse på dette. Send med den bekreftelsen og saken vil være i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 uker i deilig varme og ladet opp batterier, så skjer det utrolig kjipe griene, og bli frastjålet all bagasje..  :frustrert: Skjedde mellom hotellet og baggagerommet.. en litt lang histore, men det kjipe er å måtte skrive opp inneholdet i 3 kofforter og en bag.. og enda har ikke reiseselskapet klart å sende en rapport om tap av bagasjen, så det tar så lang tid før man får forsikringspengene.. Er det noen som har gode råd for å få mest mulig igjen av forsikringssummen? jeg har jo mistet nesten alt av fine klær og toalettsaker etc?  :sur:  kjipt altså.. Takker for alle råd.. klem Lene

Håper bagasjerommet var avlåst, hvis ikke blir det fratrekk. Kamera i koffert/bag får du ikke igjen. Miste bagasje er lite lønnsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...