Luckyme Skrevet 18. oktober 2005 #1 Del Skrevet 18. oktober 2005 Etter 2 uker i deilig varme og ladet opp batterier, så skjer det utrolig kjipe griene, og bli frastjålet all bagasje.. Skjedde mellom hotellet og baggagerommet.. en litt lang histore, men det kjipe er å måtte skrive opp inneholdet i 3 kofforter og en bag.. og enda har ikke reiseselskapet klart å sende en rapport om tap av bagasjen, så det tar så lang tid før man får forsikringspengene.. Er det noen som har gode råd for å få mest mulig igjen av forsikringssummen? jeg har jo mistet nesten alt av fine klær og toalettsaker etc? kjipt altså.. Takker for alle råd.. klem Lene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #2 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg forstår ikke helt hva du mener med 'å få mest mulig igjen av forsikringssummen' Du fremmer krav om det som har blitt borte, og dette blir refundert deg med fratrekk av egenandel begrenset opp til forsikringssum. På en eller annen måte må dere da ha anmeldt at bagasjen har blitt borte, og da vil jeg tro dere fikk en bekreftelse på dette. Send med den bekreftelsen og saken vil være i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #3 Del Skrevet 26. oktober 2005 Etter 2 uker i deilig varme og ladet opp batterier, så skjer det utrolig kjipe griene, og bli frastjålet all bagasje.. Skjedde mellom hotellet og baggagerommet.. en litt lang histore, men det kjipe er å måtte skrive opp inneholdet i 3 kofforter og en bag.. og enda har ikke reiseselskapet klart å sende en rapport om tap av bagasjen, så det tar så lang tid før man får forsikringspengene.. Er det noen som har gode råd for å få mest mulig igjen av forsikringssummen? jeg har jo mistet nesten alt av fine klær og toalettsaker etc? kjipt altså.. Takker for alle råd.. klem Lene ← Håper bagasjerommet var avlåst, hvis ikke blir det fratrekk. Kamera i koffert/bag får du ikke igjen. Miste bagasje er lite lønnsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå