AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Vi har en baby på 4 mnd og hen har den siste måneden slitt veldig med innsovning. Ved hver dupp og legging på kveld er det hysterisk gråting som kan vare i 1-2 timer! Vi forsøker å legge hen før hen er veldig trøtt og hen kan kose seg i soveplassen, men så fort hen blir trøtt og skal sove er helvettet løst. Det er rent hysteri, vræling, bukting og eneste måten å roe hen på er å ta opp og bære. Hen er da fornøyd helt til kroppen når madrassen når vi legger hen ned igjen. Det sliter ekstremt både på oss foreldre og større søsken. Det er det samme uansett hvor vi forsøker å legge. Det virker som hen går helt i lås! Gråter så fælt at vi ikke får kontakt! Noen tips? tror ikke det skyldes noen fysiske plager da hen koser seg veldig i liggende stilling på feks babygym når hen ikke skal sove. Anonymkode: 82d55...255
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Går det greit å legge ned når barnet sover? For i såfall hadde jeg bært i søvn, og lagt det ned etterpå. Vet det sies at det er så viktig at de finner roen og sovner selv, men når de ikke greier det, så må vi jo hjelpe de. Har til og med latt det urolige barnet sove i armene mine, jeg. Har i den alderen hatt ei som måtte ligge i vognposen for å sovne (heldigvis vinter), en som måtte ligge helt i fred, ei som sovnet hvis vi holdt ei hånd på magen hennes, ei som måtte bæres i søvn og en som måtte ammes i søvn. Og alle har vokst seg til snille og greie barn😊 Anonymkode: 67a8f...752
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Går det greit å legge ned når barnet sover? For i såfall hadde jeg bært i søvn, og lagt det ned etterpå. Vet det sies at det er så viktig at de finner roen og sovner selv, men når de ikke greier det, så må vi jo hjelpe de. Har til og med latt det urolige barnet sove i armene mine, jeg. Har i den alderen hatt ei som måtte ligge i vognposen for å sovne (heldigvis vinter), en som måtte ligge helt i fred, ei som sovnet hvis vi holdt ei hånd på magen hennes, ei som måtte bæres i søvn og en som måtte ammes i søvn. Og alle har vokst seg til snille og greie barn😊 Anonymkode: 67a8f...752 TS: Hen sovner ikke i armene mine😕 Jeg har bært og bært og bært, og da holder hen seg våken helt til hen er så trøtt at gråtingen begynner i armene mine også. Anonymkode: 82d55...255
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 4 month sleep regression 😩😩😩 Vår eldste hadde det. Han sov bare i trillende vogn i jevnt tempo, i bæresele om jeg gikk i jevnt tempo eller på ammeputa med puppen i munnen i seks uker. Helt krise! Jeg husker ingenting annet enn det jeg har skrevet i dagboka mi fra den tida - er som å lese om noen andres dager. Har dessverre ingen andre råd enn; hold ut og sov ved en hver anledning som byr seg! Anonymkode: acae7...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå