AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Ble fortalt at typen synes jeg er litt for brå på sex noen ganger og at han da har sex med meg selvom han egentlig ikke vil, for min del. Jeg vil ikke at han skal føle seg presset til sex, men jeg har ingen erfaring så jeg vet ikke hvordan jeg skal forføre eller tease eller hva man skal kalle det. Jeg går bare rett på penis. Noen som har noen tips til hvordan jeg gjør overgang til sex mer naturlig for hans del, enn at jeg sitter og er kåt i eget hode uten at han aner noe annet enn fred og ingen fare, før jeg bare går rett på pikken hans? Vil heller ikke at kyssing skal være det eneste som leder opp til det for vil ikke at han skal føle press på sex hver gang vi kysser sånn som jeg følte det med eksen. Anonymkode: 9194f...f00
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Bytt type. Du skal ikke trenge ha slike problemstillinger i et forhold. Anonymkode: 53109...cd9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Det går jo an å tafse litt gradvis. Ikke gå rett på penis som du sier, men kysse mens du stryker litt på armene, lårene, innside lår, osv. Dere kan jo avtale at hvis han tar hånda di bort fra låret så holder det med kyssing? Et eller annet sånt, et lite signal om at han ikke er gira på å eskalere til sex akkurat nå. For oss så bruker det å være et tegn på at begge er gira hvis det utvikler seg til klining. Hvordan tar han selv initiativ til sex? Eller er det stort sett du som gjør det? Anonymkode: e6e55...592 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Menn og kvinner er litt ulike på dette. Mens kvinner liker at det går rett på kjønnsorgan og inn-ut, liker menn å bruke litt tid, bygge opp stemningen osv. Menn kan like kjappeste de også, men hvis de har god tid vil de gjerne at sex skal ta litt tid. Anonymkode: 64754...3bc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Bytt type. Du skal ikke trenge ha slike problemstillinger i et forhold. Anonymkode: 53109...cd9 Næsj, folk er forskjellige. Noen er klar bare den andre sier "pule?", andre må sette stemninga litt først. Ikke noe galt i det. Anonymkode: e6e55...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå