AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Jeg har 3 veldig gode og nære venninner som alle sliter med store vanskelige ting. Både psykisk og fysisk. Livet gir de en knytteneve i trynet gang etter gang. Jeg har selv psykiske og delvis fysiske plager som jeg sliter med på daglig basis. Pga det så klarer jeg ikke å stille opp for mine venninner fordi det blir for mye for meg å ta inn deres problem i tillegg til mine egne. Jeg føler meg dritt og har fryktelig dårlig samvittighet. Er jeg en dårlig venn? Jeg føler det. Sitter her å strigråter mens jeg skriver. Anonymkode: e9aa0...141
powerpuffen Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Du er overhodet ikke en dårlig venn! Du kan ikke ta ansvar for andres problemer så vel som dine egne. Du kan være en støttende skulder inni mellom, men du skal ikke være deres psykolog, og særlig ikke når du har ditt du sliter med. Jeg synes du skal fokusere på deg selv. Det er hverken egoistisk eller et tegn på at du er en dårlig venn, men heller at du er snill mot deg selv. Ønsker deg alt godt! 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Lacuna skrev (1 minutt siden): Du er overhodet ikke en dårlig venn! Du kan ikke ta ansvar for andres problemer så vel som dine egne. Du kan være en støttende skulder inni mellom, men du skal ikke være deres psykolog, og særlig ikke når du har ditt du sliter med. Jeg synes du skal fokusere på deg selv. Det er hverken egoistisk eller et tegn på at du er en dårlig venn, men heller at du er snill mot deg selv. Ønsker deg alt godt! Tusen tusen takk!! ❤️ Innerst inne så vet jeg det, men det er vanskelig å hente fram når man selv sliter med å holde hodet over vannet. 😢 Anonymkode: e9aa0...141
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Ts her Jeg vil liksom fikse alle sine problemer for når de sliter så klarer ikke jeg å finne ro for å kunne «fikse» meg selv. 😢 Anonymkode: e9aa0...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå