Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du får ta konsekvensene for dine handlinger TS. Nyter ikke at du klager over at du ikke har penger, for de må du bare skaffe. Du har tross alt ødelagt et dyrt møblement som noen andre eier.

Anonymkode: 35378...f85

Kan jeg evt foreslå en forskudd på arv? 

Anonymkode: 1418d...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan jeg evt foreslå en forskudd på arv? 

Først må du snakke med din far og fortelle han hva som skjedde.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Først må du snakke med din far og fortelle han hva som skjedde.

Da må jeg si at jeg fikk et illebefinnende 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da må jeg si at jeg fikk et illebefinnende 

Troll får ikke illebefinnende med mindre de går ut i sola

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS, pust med magen nå. Har du en møbeltapetserer sånn noenlunde i nærheten? Mine foreldre har skinnsofa som de både har farget og trukket om. Det koster, men det er garantert billigere enn åtti tusen. 
Sånn noenlunde hvor bor du?  Kanskje noen her på KG kjenner til en dyktig møbeltapetserer i nærheten som kan sine saker?

Anonymkode: 5ce32...85c

Vestlandet 🥺 kan en møbeltapetserer komme før i helgen tror du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Troll får ikke illebefinnende med mindre de går ut i sola

Hva mener du? Det kunne ha skjedd, f.eks er blodtrykksfall 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Det kunne ha skjedd, f.eks er blodtrykksfall 

Skulle ikke satt deg i den sofaen uansett. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle ikke satt deg i den sofaen uansett. 

Nei og det angrer jeg på, du gjør det bare verre når du er så sint. Jeg er lei meg sa jeg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vestlandet 🥺 kan en møbeltapetserer komme før i helgen tror du? 

Om du har råflaks, så kanskje? Disse tar i hvert fall hasteoppdrag. I eksempelet på nettsiden var det snakk om rens av båtinteriør, som jeg vil anta går raskere enn ny omtrekking. Har du flaks trenger du bare bleke/ rense flekken og farge over den. Ring dem og hør hva de kan gjøre, om de ikke er for langt unna?

https://www.skinnverkstedet.no/batinterior/

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om det funker på stoff, men jeg brukte hånd sprit sprayflaske (kjøpt på apoteket) stor flaske til å sprite overflater med, på et bord det var hårfarge flekk og det gikk vekk her. Den tok også blekk fra penner.

Anonymkode: 5e46d...337

• Liker 2
Skrevet

Kontakt leverandøren og spør. I tillegg kan det hende at innboforsikring kan dekke noe. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg farget håret og etter dusj kom det farge på et hvitt håndkle, det pleier å gå vekk i vasken, når jeg har lagt det inn med en gang. men sist gang lot jeg det ligge i noen dager i skittentøyskurven og da satt fargen seg bom fast, det gikk ikke vekk i vask, så tror ikke du får det vekk fra sofaen. Da måtte du nok ha fikset det med en eneste gang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg farget håret og etter dusj kom det farge på et hvitt håndkle, det pleier å gå vekk i vasken, når jeg har lagt det inn med en gang. men sist gang lot jeg det ligge i noen dager i skittentøyskurven og da satt fargen seg bom fast, det gikk ikke vekk i vask, så tror ikke du får det vekk fra sofaen. Da måtte du nok ha fikset det med en eneste gang.

Altså, jeg har vasket dette håndkleet 2 ganger nå på 60 grader og kokvask, likevel går det ikke vekk. Så tviler egentlig på at du får reddet sofaen.

Skrevet

Kjip situasjon, TS. Jeg saumfarer nettet etter tips. 
På et annet forum ble nanosvamp anbefalt. Det ser jeg kan brukes på skinn. Er nanosvamp noe du har i hus/mulighet til å skaffe? 
Fargen må tas raskt, mens den fortsatt er fersk, for trekker den inn og setter seg blir den enda vanskeligere å fjerne. Hvor lenge siden er det du hadde dette uhellet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Om du har råflaks, så kanskje? Disse tar i hvert fall hasteoppdrag. I eksempelet på nettsiden var det snakk om rens av båtinteriør, som jeg vil anta går raskere enn ny omtrekking. Har du flaks trenger du bare bleke/ rense flekken og farge over den. Ring dem og hør hva de kan gjøre, om de ikke er for langt unna?

https://www.skinnverkstedet.no/batinterior/

Jeg ringte de og de hadde kanskje mulighet i morgen, det kan gå. Men jeg nå ha en pan b og c 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjip situasjon, TS. Jeg saumfarer nettet etter tips. 
På et annet forum ble nanosvamp anbefalt. Det ser jeg kan brukes på skinn. Er nanosvamp noe du har i hus/mulighet til å skaffe? 
Fargen må tas raskt, mens den fortsatt er fersk, for trekker den inn og setter seg blir den enda vanskeligere å fjerne. Hvor lenge siden er det du hadde dette uhellet?

så snill du er❤️ Selges nanosvamp på Clas oholson eller coops bygg? Flekken ble oppdaget etter jeg hadde skyldt av håret og kledd meg så ca 20  min 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

så snill du er❤️ Selges nanosvamp på Clas oholson eller coops bygg? Flekken ble oppdaget etter jeg hadde skyldt av håret og kledd meg så ca 20  min 

Er det en av ryggputene? Er disse løse? Og er det glidelås på dem?

Anonymkode: 1897b...dcd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mener å huske jeg har sett slike svamper der, ja. Men du kan sikkert sjekke lagerbeholdningen i din nærmeste butikk online. 
Vær forsiktig med å gni hardt med en slik svamp, for de kan fort komme til å ta mer enn bare flekken. De har en viss slipende effekt om man er for hardhendt. 
Så lenge flekken er relativt fersk og sitter på overflaten, vil jeg tro du i hvert fall får vekk litt med en sånn svamp. Så får vi bare krysse fingrene for at skinnverkstedet kan ta resten i morgen. 🤞

• Liker 1
Skrevet

Hør med ansvarsforsikringen din (den har du der du har innboforsikringen din). Jeg tror den kan dekke det, ut i fra den forklaringen din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...