AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Langt borte fra folk. Jeg kunne tenke meg ei hytte langtvekkistan, jeg vil være alene med bøker, tegnesaker og med en hund. problemet er at jeg er veldig bedagelig, hytta må ha innlagt strøm, varmepumpe, vann og helst et badekar. Jeg må kunne få levert mat fra butikken, men vil ikke se/snakke med den som leverer maten. Klarer ikke helt å finne ut om dette er mulig, men en ting er sikkert- jeg trenger en pause fra verden. What to do? Where to go? Anonymkode: c6072...400 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Hva med å leie en hytte på Finn? Du må jo sjekke om den har de fasiliteter du trenger og om det går an å få levert mat dit da.. Anonymkode: 1f5e9...6c5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Jeg bor slik. Her er det bare en håndfull mennesker på et enormt område. Mat får jeg med posten fra Coop, om jeg vil. Anonymkode: 61e46...dc7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Langt borte fra folk. Jeg kunne tenke meg ei hytte langtvekkistan, jeg vil være alene med bøker, tegnesaker og med en hund. problemet er at jeg er veldig bedagelig, hytta må ha innlagt strøm, varmepumpe, vann og helst et badekar. Jeg må kunne få levert mat fra butikken, men vil ikke se/snakke med den som leverer maten. Klarer ikke helt å finne ut om dette er mulig, men en ting er sikkert- jeg trenger en pause fra verden. What to do? Where to go? Anonymkode: c6072...400 Jeg har gjort det. Men hadde ikke badekar, måtte hugge ved og lagre mat. En sjelden tur til butikken. Men.. selv om jeg ikke ville snakke med en levende sjel så innser man innen året er omme at man trenger andre mennesker. Kanskje ikke så mye men noe. Anonymkode: 6d60a...dae 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Ikke sunt. Folk som lever slik kan utvikle seg til å bli seriemordere Anonymkode: 1a7c5...c25
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke sunt. Folk som lever slik kan utvikle seg til å bli seriemordere Anonymkode: 1a7c5...c25 Hittil har det gått greit. Det ser ut til å fortsette også. Anonymkode: 61e46...dc7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke sunt. Folk som lever slik kan utvikle seg til å bli seriemordere Anonymkode: 1a7c5...c25 Herre Gud, du tuller nå???? Du vet ikke noe om grunnen til hvorfor jeg ønsker å bare ta en pause fra verden. Anonymkode: c6072...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå