AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Jeg er gravid med tvillinger i uke 18, og har så liten lungekapasitet. Trodde ikke dette var sånn man kjente på før i siste trimester. Tror det kommer av at jeg har to inni der, veldig kort overkropp, og selvfølgelig at man generelt sett trenger mer oksygen når man er gravid. Er det andre som har det som meg? Lurer veldig på om dette blir noe bedre eller om det kommer til å vare frem til de er ute. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette men.. bare kjenner at det er frustrerende for det går ut over jobben min. Jeg jobber på kontor og når jeg sitter i stolen og lener meg litt frem om pc`en så klemmes alt enda mer, det er ubehagelig og jeg sliter med å konsentrere meg. Jeg orker ikke å stå heller. Anonymkode: 017f7...ecb
mingus Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Har bare en i magen, så det blir kanskje ikke det samme, men for meg hjalp det seg veldig i uke 34, da hadde hun allerede sunket litt ned i bekkenet.  Håper tyngdekraften tar dine med ned litt fortere også, høres ikke godt ut å gå rundt og slite sånn så tidlig i svangerskapet! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 11.49): Jeg er gravid med tvillinger i uke 18, og har så liten lungekapasitet. Trodde ikke dette var sånn man kjente på før i siste trimester. Tror det kommer av at jeg har to inni der, veldig kort overkropp, og selvfølgelig at man generelt sett trenger mer oksygen når man er gravid. Er det andre som har det som meg? Lurer veldig på om dette blir noe bedre eller om det kommer til å vare frem til de er ute. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette men.. bare kjenner at det er frustrerende for det går ut over jobben min. Jeg jobber på kontor og når jeg sitter i stolen og lener meg litt frem om pc`en så klemmes alt enda mer, det er ubehagelig og jeg sliter med å konsentrere meg. Jeg orker ikke å stå heller. Anonymkode: 017f7...ecb Har du sjekket fostevannsmengden? Anonymkode: fed70...f89
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Har du sjekket fostevannsmengden? Anonymkode: fed70...f89 Ja, jeg får oppfølging på sykehuset hver 14 dag, og alt er bra.  ts Anonymkode: 017f7...ecb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå