Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en mann, og følte at det gikk greit. Vi er ikke kjærester, men snakket om at vi er eksklusive, så hvis han gjør noe er han utro! 

Vi pleier å prate sammen hver kveld på Snapchat og messenger fordi vi bor langt fra hverandre, og han er alltid limt til telefonen. Det siste han gjør før han legger seg er å sjekke snapchat, Facebook og instagram. Unntatt når vi to er sammen, da legger han bort mobilen når vi møtes og sjekker den ikke før neste morgen. 

I går kveld snakket vi sammen kl 18, og siste gangen han sjekket telefonen var kl 20. For tidlig for å legge seg, men tenkte kanskje han hadde sovnet. Men da ville han våknet tidlig. Han har fremdeles ikke sjekket mobilen, og det har går 16 timer.. Det virker underlig om han plustselig skal forsvinne sånn når han vanligvis alltid sitter på telefonen. Han sjekker sosiale medier selv når han ikke har varsler. 

Eneste jeg kan se for meg er at han har en jente som overnatter, og jeg har verdens verste magefølelse...

Har sendt han en melding til han våkner for å se om han svarer.

Føler meg helt forjævlig. 

Anonymkode: a29ef...9bd

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uff😔Hvorfor tror du han er utro bare fordi han ikke har vært på telefonen på en stund?

Endret av Tough cookie
  • Liker 13
Skrevet

Hvorfor oppfører du deg som en privatdetektiv? Noen bør egentlig formidle dette til han fyren så han slipper å involvere seg videre med en gal dame

Anonymkode: c6547...044

• Liker 26
Skrevet

For noen år siden var jeg "sammen med " en mann jeg var veldig betatt av . 

Det falt meg ikke inn at han allerede var i samboerforhold. 

da han var med meg rørte han aldri telefonen, "glemte" den i bilen eller hadde den på lydløs i jakkelomma osv. 

Han svarte meg heller aldri på mld eller samtaler da han var hjemme .. gikk ikke lang tid før jeg skjønte at dette ikke var helt normalt. 

Etter ca 6 mnd fikk jeg melding på instagram av samboeren hans med spørsmål om hva som hadde skjedd mellom oss. 

Følg magefølelsen din du.. 

• Liker 19
Skrevet

Du burde ikke ta sorgene på forskudd. Jeg kan forstå at det virker litt merkelig at han ikke har svart deg ennå, men jeg syns du kanskje overreagerer en smule. Det er ikke for å være slem, men du burde ikke trekke sånne forhastede beslutninger. 

Pust med magen og ikke tenk mer på det. Ikke la deg selv bli avhengig av noen. Dere er ikke sammen ennå, så ikke bind deg så inderlig følelsesmessig ennå. Det er ikke sunt. Gi han tid til å svare uten at du skal føle deg jævlig. Jeg var vært gjennom lignende. Det er verken gøy, sunt eller bra for helsa. 

Anonymkode: 3f908...ea3

• Liker 3
Skrevet

Magefølelsen stemmer som regel, uavhengig av hvordan aktiviteten sosiale medier er. Følg med.

Anonymkode: 93b49...6fe

• Liker 26
Skrevet
Firtina skrev (4 minutter siden):

For noen år siden var jeg "sammen med " en mann jeg var veldig betatt av . 

Det falt meg ikke inn at han allerede var i samboerforhold. 

da han var med meg rørte han aldri telefonen, "glemte" den i bilen eller hadde den på lydløs i jakkelomma osv. 

Han svarte meg heller aldri på mld eller samtaler da han var hjemme .. gikk ikke lang tid før jeg skjønte at dette ikke var helt normalt. 

Etter ca 6 mnd fikk jeg melding på instagram av samboeren hans med spørsmål om hva som hadde skjedd mellom oss. 

Følg magefølelsen din du.. 

Svarte du henne?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt brent ganske heftig før, derfor har jeg litt tillitsproblemer nå. Min erfaring er også at magefølelsen ofte stemmer. 

Vi har ganske lang historie og har kjent hverandre siden i 8 år, og pga avstand har vi brukt lang tid på å bli mer, og "holdt på" i litt over et år, fordi vi begge syntes det er fornuftig å vente til det ikke er avstand da han er ferdig med å studere til sommeren og flytter hjem igjen. Men han som tok opp at vi ikke holdt på med andre, men det er ganske lenge siden. 

Fremdeles ingen livstegn

• Liker 2
Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Svarte du henne?

Samboeren hans ? Ja jeg fortalte hele sannheten. Hadde jeg visst de var sammen hadde jeg aldri hatt noe med han å gjøre. 

Hun sa han hadde gjort det mange ganger før, hun ble hos han likevel. 

• Liker 10
Skrevet

Fremdeles ingen livstegn, begynner å bli bekymret for at det har skjedd noe fælt. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke kjærester, men eksklusive? Hva er dette for en merkelig mellomting?

Anonymkode: d8cf8...d53

• Liker 32
Skrevet

Har får ikke sett om han har vært aktiv på sosiale medier? 
Du kan jo prøve å ringe ham senere i kveld hvis han ikke har svart deg innen da.

Skrevet

Får du ikke sett*

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi ønsker ikke å gjøre det "offisielt" før vi bor i nærheten av hverandre og kan forsøke å være sammen ofte og se om vi passer sammen da. Lett å være forelsket når man ikke sees så ofte. Hvis vi sier vi er kjærester nå, og det blir offisielt, men så slutt til sommeren fordi vi ikke fungerte i det daglige så syntes vi begge det er bedre om ikke alle vet om oss. Men ingen av oss ønsket å date andre pga følelser. 

De aller nærmeste vennene vet om det, og jeg har møtt familien hans. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er den nye liksom-relasjonen og passer godt for usikre folk. De tør ikke å binde seg men de tør ikke å ikke ha kontroll på den andres sexliv. 

Anonymkode: c5a11...49a

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har får ikke sett om han har vært aktiv på sosiale medier? 
Du kan jo prøve å ringe ham senere i kveld hvis han ikke har svart deg innen da.

Ikke vært aktiv, kan se aktivitetsstatusen hans. 

Chroma skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ringer du han ikke? 

Fordi det var midt på natta da jeg begynte å bekymre meg, og ville heller ikke vekke han dersom han faktisk bare sover. Og hvis han i verste fall har en jente på besøk føles det ydmykende. Ringer han i ettermiddag hvis jeg ikke hører noe før kl 16

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor oppfører du deg som en privatdetektiv? Noen bør egentlig formidle dette til han fyren så han slipper å involvere seg videre med en gal dame

Anonymkode: c6547...044

Det er normalt å reagere når det blir bryting i mønster, man er da ikke gal fordi om. 

• Liker 26
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg forstår at du ikke ringer midt på natten, men nå er klokken 13 og du er fremdeles bekymret. 

Skrevet

Så rart å anta at han er utro. Jeg for min del hadde antatt at noe alvorlig hadde skjedd, som ulykke, dødsfall eller noe. I hvertfall om han alltid er på ellers.

Anonymkode: 14d31...e5a

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...