AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg har en liten hvit bichon frise, og ute er det nå veldig mye sølevann og sørpe over alt. Hunden blir derfor veldig skitten og våt når vi går ut. Jeg har ikke lyst til å dusje han flere ganger om dagen. Hva gjør dere andre? Anonymkode: 805fd...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Del Skrevet 13. januar 2022 Har ikke samme hund, men har en lapphund med mye pels. Jeg investerte i en god blåser og blåser henne tørr før vi går inn, da drysser bare skitten av. Eventuelt kan du vurdere klær og potesokker. Anonymkode: d61c9...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 13. januar 2022 #3 Del Skrevet 13. januar 2022 Vi har både en liten og en stor med mye pels og samme problemstilling og syns det går fint med tanke på pelsstell. vi har for eksempel dette: Feel Active Helsingborg Hundoverall Refleks Svart/Orange - Hundeklær / Regnjakker hund (musti.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ikke samme hund, men har en lapphund med mye pels. Jeg investerte i en god blåser og blåser henne tørr før vi går inn, da drysser bare skitten av. Eventuelt kan du vurdere klær og potesokker. Anonymkode: d61c9...280 Skitten faller ikke av når han er tørr, kanskje fordi han er så krøllete? Han liker ikke så godt klær, men kanskje vi kan prøve noe som dekker magen. Anonymkode: 805fd...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Del Skrevet 13. januar 2022 Kanskje få tak i en innendørs tredemølle? Anonymkode: 1d724...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Del Skrevet 13. januar 2022 Vask den hver dag. Du har den vel i sofaen og sengen i tillegg... Bare antar... Anonymkode: 409aa...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje få tak i en innendørs tredemølle? Anonymkode: 1d724...387 Hehe AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vask den hver dag. Du har den vel i sofaen og sengen i tillegg... Bare antar... Anonymkode: 409aa...ca4 Vasker den ved behov. Hva bygger du antagelsen på? Anonymkode: 805fd...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 13. januar 2022 #8 Del Skrevet 13. januar 2022 Har en hvit hund med selvrensende pels. Men potene vasker jeg under springen. Tørker under magen og under potene, etter hver tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #9 Del Skrevet 13. januar 2022 Hurtta har noen flotte regndekken som dekker mage ganske godt. Noen har litt ben også. Regndekkene er lette og kan justeres på flere plasser (hals, bryst, rygg) og har åpning til sele. Anonymkode: 3c870...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #10 Del Skrevet 13. januar 2022 Har hatt en coton, lang hvit pels, som ble fryktelig skitten. Regndekken/dress funket til en viss grad. Ellers ble han skyllet etter turer hvor han ble veldig skitten. Han ble en gammel hund som aldri tok skade av å bli skyllet daglig i perioder. Skyllet bare beina og under magen, litt sjampo om det var veldig ille, men ellers bare litt balsam😊 Anonymkode: 06453...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå