Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min blir ofte aggressiv når vi er ute i offentligheten. Og personligheten kan på en måte plutselig snu om. Det kan være i en matbutikk, å gå ute i en gågate, være på et kjøpesenter osv. Han har blitt så sinna før at han ropte hore til meg, mens det var folk rundt. Dette var pga at han plutselig ble sinna over at han holdt i en pose med ting i, og syns det var kleint. Han blir sinna for helt merkelige ting, og det kommer helt brått på. Han lot det derfor gå utover meg og ble plutselig kjempe sinna over at jeg ikke hadde tatt med en bag, med en gang han gikk ut av bussen. Han var ikke sinna på meg før det, når han også da visste at jeg ikke hadde tatt med en bag (vi hadde ikke planlagt at jeg skulle ta med en bag, han ordnet mat hjemme og hadde bare lagt det i en pose. Det var jo evt mer hans ansvar å ta med den baggen). Han blir altså sinna for alt mulig rart med en gang vi er rundt folk og jeg føler jeg aldri klarer å slappe av. Jeg kan ikke telle på en hånd, hvor mye han har dreti meg ut i offentligheten og blitt kjempe sinna på meg for ingenting. 

Han ble også sinna på konduktøren en gang på toget, kun fordi konduktøren tipset om å forhåndsbestille billett på appen. Men typen min oppfattet det som at konduktøren dret han ut, og svarte kjempe frekt til han foran masse folk. Det var kjempe unehagelig for meg, og jeg blir gang på gang satt ut over hvordan han oppfører seg (spesielt rundt folk). Med en gang det kun er oss to blir han ofte mye roligere og er snill og er «seg selv». Jeg har lenge hatt håp om at han skal bli bedre, men det skjer stadig sånne ubehageligw situasjoner med han og jeg føler at jeg sklir mer ut av samfunnet ved å være sammen med han. Men samtidig er jeg så ufattelig glad i han og hvordan han er ellers, at det er vanskelig for meg å gå fra han..

Anonymkode: eb00f...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er planen din for fremtiden? 

Barn? 

Vil du virkelig at et barn skal vokse opp med det der. 

Dette er ikke normalt ts. Hjelper ikke at det er gode sider når de negative er så store. 

Anonymkode: 08195...d2c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er planen din for fremtiden? 

Barn? 

Vil du virkelig at et barn skal vokse opp med det der. 

Dette er ikke normalt ts. Hjelper ikke at det er gode sider når de negative er så store. 

Anonymkode: 08195...d2c

Nei, har ikke lyst at barna mine skal ha en far som er sånn😔

Anonymkode: eb00f...e8e

• Liker 1
Skrevet

Enklere sagt enn gjort, men gå fra han! Dette blir ikke noe enklere med årene,  og vil bare du skal tenke på deg selv, ta vare på deg selv før det blir altfor ille!   Han trenger hjelp, og mye hjelp! Ikke normalt oppføre seg sånn! Men du er ikke den som kan hjelpe han- det trengs faglige for det! Da du går,  så kanskje han forstår litt selv at han trenger hjelp også?    Kom deg unna før han også blir voldelig!!!

Anonymkode: 93779...749

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...