Gå til innhold

Noen som har tatt vippeløft eller vippebøy her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tynne, spinkle vipper som ikke har spesielt mye bøy i formen. Gir de litt form med vippetang. Men når jeg bruker mascara så er det ikke alltid vippene klarer å holde formen også faller de ned til sin originale, rette, kjipe form.

Derfor vurderer jeg å ta vippebøy. Med håp om at bøyen klarer å holde seg bedre når jeg bruker mascara.

Er det noen her som har erfaring med denne behandlingen og som også har tynne, rette vipper? 

Anonymkode: a8080...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

NJeg har tynne, spinkle vipper som ikke har spesielt mye bøy i formen. Gir de litt form med vippetang. Men når jeg bruker mascara så er det ikke alltid vippene klarer å holde formen også faller de ned til sin originale, rette, kjipe form.

Derfor vurderer jeg å ta vippebøy. Med håp om at bøyen klarer å holde seg bedre når jeg bruker mascara.

Er det noen her som har erfaring med denne behandlingen og som også har tynne, rette vipper? 

En venninne gjorde det. Fint resultat noen uker, men mistet etterhvert mange vipper samt at mange knakk. Resulterte i at hun ikke gjorde det flere ganger. 

Anonymkode: 1c667...e90

Skrevet

Hvilken maskara bruker du? Føler bøyen holder seg lenger med vannfast maskara. Jeg har prøvd vippebøy to ganger. Men følte vippene mine ble kortere/verre av det. Og det varte kun noen få uker. Så syns det var litt dyrt for så lite. Bruker derfor vippeserum, vippetang og vannfast maskara isteden🤗

• Liker 1
Skrevet

Jeg og har naturlig tynne, korte vipper uten bøy. Prøvde vippebøy, helt ok resultat men kortvarig. Jeg bruker nå vippeserum som gir fantastiske resultater. Lange, tykke vipper med bøy faktisk! Merket jeg bruker er Revitalash, tok litt tid før resultatet kom, Men var verdt det!

Skrevet

Takk for svar, dere. :)
Så mystisk at vannfast maskara holder seg bedre? Jeg tenker at de tynne vippene mine ikke tåler vekten av mascaraen, så jeg får finest resultat av "lette" mascaraer. Men så ønsker jeg jo samtidig volum - sånn at jeg får litt definisjon på øynene mine. Her kan jeg tydeligvis ikke få i pose og sekk, hehe.

Bruker stort sett Maybelline Lash Sensational. Nå har jeg akkurat gått til innkjøp av L'Oreal Telescopic. Den gir fantastisk med lengde og bedre volum, men er også mer tyngende på vippene mine. Sukk.

Har også akkurat bestilt en ny tube med Iglow vippeserum. Funket fantastisk før ingrediens-hysteriet. Etterpå funket den dårlig men skal gi den nye typen deres et nytt forsøk. Xlash funket ikke i det hele tatt. Men kanskje jeg prøver Revitalash om iglow ikke virker.

Skrevet

Jeg har tatt vippeløft. Har helt normale vipper, men mine har også vansker med å holde på bøyen. Følte jeg så litt freshere ut, men synes egentlig ikke det var verdt pengene og bryet, sparte bare bittelitt tid på sminkerutinen. 

Anbefaler heller denne: https://www.artdeco.com/no-no/lash-booster-109836

Jeg bruker den etter vippetang og før maskara, da holder vippebøyen seg mye bedre. Billigere er det også 😊

Anonymkode: b9df1...aab

Skrevet

Jeg har testet, og det var fint men holdt seg kort. Samtidig har jeg tynne vipper, så det passer nok bedre for noen som har mørke og fine vipper.

Skrevet

Prøvd vippeløft, jeg var ikke fornøyd med resultatet og kommer ikke til å bruke penger på det igjen. 

Anonymkode: b6b51...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...