Gå til innhold

Har du / hadde du symptomer hver dag på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er nok en overnervøs gravid,  ettersom jeg har mistet noen ganger tidligere. 
var på tidlig UL på tirsdag, de satte meg da en uke tilbake, men man kunne såvidt se en liten knert hvor hjertet allerede slo, ca 5+4.. selv trodde jeg at jeg var 6+3 ettersom vi har timet, og tilrettelagt

de siste dagene har jeg vært veldig kvalm. Men i dag våknet jeg helt uten kvalme, blir såklart redd for det 

så, merker dere andre symptomer hele tiden? / hver dag? 
eller gjorde du det da du var gravid i første trimester ? 🥺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei. Hadde mange dager der jeg ikke kjente noenting, følte meg helt normal og nesten lurte på om jeg hadde innbilt meg det hele.

Anonymkode: ad5b5...03c

• Liker 2
Skrevet

Nei de første ukene varierte det veldig fra dag til dag for meg. Kunne være veldig dårlig en dag og føle meg helt som vanlig neste dag osv. 

Anonymkode: 7b1b1...6e5

Skrevet

Jeg er i uke 9+6. Jeg var også på tidlig UL pga en blødning. Og trodde slik som deg at jeg var 6+3 men ble satt tilbake til 5+4. Jeg hadde svært lite symptomer de første ukene, bare økt trøtthet på enkelte tidspunkter og noe ømme bryster som kom og gikk. Samt noe ligamentsmerter i ny og ne. Nå den siste ukene har jeg  merket mer oppblåst mage (ser ut som jeg er 6 måneder på vei av og til) og enda større bryster, samt har fått avsmak mot kaffe og diverse andre ting jeg liker. Er ikke kvalm men har bare mindre lyst på enkelte matvarer. Er egentlig først nå jeg føler meg gravid. Men har vært veldig bekymret fordi jeg ikke har vært kvalm og spydd osv.

Skrevet

Jeg ble forresten også "satt tilbake" nesten en uke på tidlig UL i uke 7+0, de sa de beregnet meg til å være 6+1. Men på UL i uke 12 og 19 satte de meg frem til menstermin igjen. Så de kan ta feil på så tidlig UL tenker jeg :)

Anonymkode: 7b1b1...6e5

Skrevet

Har ulike erfaringer fra samme situasjon. Mistet ca alle symptomer rundt uke 6 og fikk påvist MA noen uker senere. Her hang manglende symptomer sammen med når fosterutviklingen hadde stoppet. Har også et svangerskap med utrolig lite symptomer, mange helt gode dager og bare ørlite vag kvalme, nada vinde nipler mm som gikk bra.

Anonymkode: ca548...42d

Skrevet

Jeg hadde konstant helt sykt ømme pupper fra rett etter det festet seg og helt til uke 14 eller noe sånt. De var så uvanlig ømme at jeg visste jeg var gravid lenge før ikm og testing. Men dette var det eneste symptomet som var konstant hos meg, kvalme og ekstrem trøtthet kom og gikk i stor grad. Helt til alle symptomer bare forduftet helt i starten av 2 trimester og jeg også gikk med en merkelig følelse av at jeg bare hadde innbilt meg ting. Er 30 uker på vei nå, vanskelig å glemme at jeg er gravid lenger 😊

Anonymkode: fad95...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...