Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Har noen prøvd denne bh-en? hvordan er den???
Englepus Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Det er ikke en bh, det er et merke som fører bher. De selges bl.a på Lindex.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #3 Skrevet 19. oktober 2005 Har 3 wonderbra'er. Dessverre kan jeg ikke bruke dem lenger da jeg har slanket vekk puppene... Men jeg var veldig begeistra for dem når jeg hadde litt pupper. De fleste wonderbra'ene har en utforming som gir veldig fin løft og kløft. De har ganske billige wonderbra'er på www.figleaves.com.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg bruker 75B, hva blir det på disse amerikanske (?) størrelsene?
Arwen Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg bruker 75B, hva blir det på disse amerikanske (?) størrelsene? ← 34a
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har bare dårlige erfaringer med wonderbra. Jeg har tre forskjellige. De kan se fantastisk ut forfra, men hvis man ser meg fra siden med en av de på, så ser det ut som jeg har trekantformede pupper jeg har diskutert disse bhene med venninner som også har wonderbra, og de sier det samme. Så selv om jeg får den utrolige kløften og puppene kommer laaangt opp, så ser de ikke bra ut under klær. Men du får prøve deg frem. Kan jo hende du liker dem og at du ikke får trekantfasong på dine pupper
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Jeg lurer på å bestille denne bhen: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=WA-7426 noen som har den? vil ha den wonderbraen som gir mest push-up og større pupper er ikke denne bra da? evt hvilken annen?
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har hatt et par Wonderbra for flere år siden. (Kjøpt i England) Min er faring er at de holder det de lover. Men har de virkelig den EKTE Wonderbraen på Lindex? :klø: Nemlig denne??
momo Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 På meg er de bare ikke fine, synes puppene ser helt merklige ut i de og jeg får ikke så mye kløft.
Cathie Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har hatt et par Wonderbra for flere år siden. (Kjøpt i England) Min er faring er at de holder det de lover. Men har de virkelig den EKTE Wonderbraen på Lindex? :klø: Nemlig denne?? ← Jeg kjøpte i alle fall den på lindex for et par år siden... Ekte altså
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har aldri sett dneekte Wonderbraen på Lindex.... Jeg har sett de som heter Wonderbra, men som ikke er den "ekte" som jeg linket til.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har aldri sett dneekte Wonderbraen på Lindex.... Jeg har sett de som heter Wonderbra, men som ikke er den "ekte" som jeg linket til. ← Så vidt jeg kunne de bedømme, var de i hvertfall fra merket Wonderbra.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #14 Skrevet 23. mai 2006 Så vidt jeg kunne de bedømme, var de i hvertfall fra merket Wonderbra. ← Men jeg har litt samme erfaring som Miss Alexandria, får litt rar fasong på puppene av de bh'ene, men joda..kløft får man. Ville definitivt prøvd før jeg kjøpte.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #15 Skrevet 23. mai 2006 Men jeg har litt samme erfaring som Miss Alexandria, får litt rar fasong på puppene av de bh'ene, men joda..kløft får man. Ville definitivt prøvd før jeg kjøpte. ← Får man det samboeren min kaller "panserpupper"? Ubevegelige, spisse pupper som stikker rett opp?
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #16 Skrevet 23. mai 2006 Får man det samboeren min kaller "panserpupper"? Ubevegelige, spisse pupper som stikker rett opp? ← Hehe, mulig det. Rett opp, men samtidig er de presset sammen på en merkelig måte. Skulle jeg lagd en liste over ubrukelige bh'er i skuffen ville den sett slik ut: 1. Knirkebh fra HM 2. Wonderbra 3. En dyyyyr, men for stram bh som LaLina fikk meg til å kjøpe (gr)
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #17 Skrevet 23. mai 2006 Hehe, mulig det. Rett opp, men samtidig er de presset sammen på en merkelig måte. Skulle jeg lagd en liste over ubrukelige bh'er i skuffen ville den sett slik ut: 1. Knirkebh fra HM 2. Wonderbra 3. En dyyyyr, men for stram bh som LaLina fikk meg til å kjøpe (gr) ← Jeg hadde også en knirke-BH, men fra Lindex. Den gav i tillegg panserpupper, så den gikk rett i søpla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå