Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd denne bh-en? hvordan er den???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en bh, det er et merke som fører bher.

De selges bl.a på Lindex.

Skrevet

Har 3 wonderbra'er. Dessverre kan jeg ikke bruke dem lenger da jeg har slanket vekk puppene... Men jeg var veldig begeistra for dem når jeg hadde litt pupper. De fleste wonderbra'ene har en utforming som gir veldig fin løft og kløft.

De har ganske billige wonderbra'er på www.figleaves.com.

Skrevet

Jeg bruker 75B, hva blir det på disse amerikanske (?) størrelsene?

Skrevet
Jeg bruker 75B, hva blir det på disse amerikanske (?) størrelsene?

34a

Skrevet

Jeg har bare dårlige erfaringer med wonderbra. Jeg har tre forskjellige. De kan se fantastisk ut forfra, men hvis man ser meg fra siden med en av de på, så ser det ut som jeg har trekantformede pupper :overrasket: jeg har diskutert disse bhene med venninner som også har wonderbra, og de sier det samme. Så selv om jeg får den utrolige kløften og puppene kommer laaangt opp, så ser de ikke bra ut under klær. Men du får prøve deg frem. Kan jo hende du liker dem og at du ikke får trekantfasong på dine pupper :tommelsmil:

• 7 måneder senere...
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har hatt et par Wonderbra for flere år siden. (Kjøpt i England) Min er faring er at de holder det de lover. :Nikke:

Men har de virkelig den EKTE Wonderbraen på Lindex? :klø:

Nemlig denne??

Skrevet

På meg er de bare ikke fine, synes puppene ser helt merklige ut i de og jeg får ikke så mye kløft.

Skrevet
Jeg har hatt et par Wonderbra for flere år siden. (Kjøpt i England) Min er faring er at de holder det de lover. :Nikke:

Men har de virkelig den EKTE Wonderbraen på Lindex? :klø:

Nemlig denne??

Jeg kjøpte i alle fall den på lindex for et par år siden... Ekte altså :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har aldri sett dneekte Wonderbraen på Lindex....

Jeg har sett de som heter Wonderbra, men som ikke er den "ekte" som jeg linket til.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har aldri sett dneekte Wonderbraen på Lindex....

Jeg har sett de som heter Wonderbra, men som ikke er den "ekte" som jeg linket til.

Så vidt jeg kunne de bedømme, var de i hvertfall fra merket Wonderbra.

Gjest gjest1
Skrevet
Så vidt jeg kunne de bedømme, var de i hvertfall fra merket Wonderbra.

:Nikke:

Men jeg har litt samme erfaring som Miss Alexandria, får litt rar fasong på puppene av de bh'ene, men joda..kløft får man. Ville definitivt prøvd før jeg kjøpte.

Gjest Gjesta
Skrevet
:Nikke:

Men jeg har litt samme erfaring som Miss Alexandria, får litt rar fasong på puppene av de bh'ene, men joda..kløft får man.  Ville definitivt prøvd før jeg kjøpte.

Får man det samboeren min kaller "panserpupper"? :ler: Ubevegelige, spisse pupper som stikker rett opp?

Gjest gjest1
Skrevet
Får man det samboeren min kaller "panserpupper"? :ler: Ubevegelige, spisse pupper som stikker rett opp?

Hehe, mulig det. Rett opp, men samtidig er de presset sammen på en merkelig måte.

Skulle jeg lagd en liste over ubrukelige bh'er i skuffen ville den sett slik ut:

1. Knirkebh fra HM

2. Wonderbra

3. En dyyyyr, men for stram bh som LaLina fikk meg til å kjøpe (gr)

Gjest Gjesta
Skrevet
Hehe, mulig det. Rett opp, men samtidig er de presset sammen på en merkelig måte.

Skulle jeg lagd en liste over ubrukelige bh'er i skuffen ville den sett slik ut:

1. Knirkebh fra HM

2. Wonderbra

3. En dyyyyr, men for stram bh som LaLina fikk meg til å kjøpe (gr)

Jeg hadde også en knirke-BH, men fra Lindex. Den gav i tillegg panserpupper, så den gikk rett i søpla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...