Gå til innhold

landingsstripe-hvor bred er den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

landingsstripe på kvinnen - hvor bred er den?   finere enn trekant?

Anonymkode: c9bf6...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ser litt teit ut,  men hver sin smak :)

Anonymkode: 58cfe...9e0

• Liker 3
Skrevet (endret)

Her er det ingen stripe i det hele tatt😊mannen finner ganske greit frem likevel🤪

Endret av flusa
  • Liker 2
Skrevet

2 fingre

Anonymkode: ef70f...306

• Liker 2
Skrevet

Hvor bred landingsstripe man trenger avhenger av hvor stort fly som skal lande ;) 

• Liker 4
Skrevet
Tiuren skrev (2 timer siden):

Hvor bred landingsstripe man trenger avhenger av hvor stort fly som skal lande ;) 

En bra ide.

Målbåndet frem. Bredden er 3 fingre.

Men, når det gjelder lengden, så langt opp på magen har ikke dama hår.

23/18 over og ut.

Anonymkode: c2a1d...19e

• Liker 1
Skrevet

Begrenser seg selv oppover ja.  En helt tynn strek med hår blr litt smal etter min smak. Gjerne hår på hele trekanten

• Liker 1
Skrevet

Jo tjukkere dess bedre! 

• Liker 2
Skrevet
Skybe skrev (2 timer siden):

Du får sjekke med Avinor !

Svaret du får er at størrelsen på flystripa, og kvaliteten, avgjør hvor store fly som får lande. Størrelse nedover er null problem.

Anonymkode: c2a1d...19e

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun er svært overvektig og det er vanskelig å finne "stripa", så får du drysse bruspulver i skrittet. Der det bruser, er nok hangaren.

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (På 13.1.2022 den 9.36):

Her er det ingen stripe i det hele tatt😊mannen finner ganske greit frem likevel🤪

Heldig han mannen din som har Helikopter, han kan jo lande hvor han vil😅 Heldigvis har jeg sjøfly, jeg kan lande overalt der det er vått🤪

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 9.29):

landingsstripe på kvinnen - hvor bred er den?   finere enn trekant?

Ser bare corny ut. Bedre med fitte uten hår.

Anonymkode: 705fa...a73

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 timer siden):

Heldig han mannen din som har Helikopter, han kan jo lande hvor han vil😅 Heldigvis har jeg sjøfly, jeg kan lande overalt der det er vått🤪

🤣🤣

Ja,han får lande der han vil,han☺

Er ikke vanskelig å finne våte spotter her🤭

• Liker 1
Skrevet
lurven skrev (På 15.1.2022 den 14.03):

Er ikke det et litt Harry ord

Kanskje - har ikke  tenkt på det.  vet bare at flere kaller det landingsstripe.  Kunne kalt det bre stripe, gjerne

Skrevet

2 cm kanskje? 

Hva er egentlig "in" når det gjelder hår på musa? Stripe, trekant, omvendt trekant, ingenting, alt unntatt bikinilinjen, absolutt alt? 

Har hatt stripe i mange år. Jeg er 30, vokser alt unntatt stripen. Men tok bort stripen sist gang så hadde ingenting hår på musa. 

Det synes jeg såg så stusselig ut 😅 mannen var enig. Finere med hår på mitt underlig synes vi. Men hva er "in"? 🤷‍♀️

Anonymkode: 4f5f9...ba6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

2 cm kanskje? 

Hva er egentlig "in" når det gjelder hår på musa? Stripe, trekant, omvendt trekant, ingenting, alt unntatt bikinilinjen, absolutt alt? 

Har hatt stripe i mange år. Jeg er 30, vokser alt unntatt stripen. Men tok bort stripen sist gang så hadde ingenting hår på musa. 

Det synes jeg såg så stusselig ut 😅 mannen var enig. Finere med hår på mitt underlig synes vi. Men hva er "in"? 🤷‍♀️

Anonymkode: 4f5f9...ba6

Jeg vet ikke hva som er in blant damer, men synes selv hårene godt kan dekke hele musa foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...