Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Så at kjæresten hadde en date profil på match.com han slettet brukeren og sa at den ikke var i bruk på lang tid. 

Men hadde en dårlig følelse så jeg laget en fake konto og fant en litt hemmelig bruker der som jeg begynte å skrive med. Avtalte å møtes og han ville finne på eventyr som kunne utvikles til noe. 

Så foreslo å adde han på snap og ga han en falsk konto som ei venninne hadde opprettet men så ble mobilnr lagt til og muligens så han hvem hun var og han kjenner også henne. 

Og kort tid etterpå ble kontoen hans slettet på match.com

Føler meg som verdens verste men tror brukeren må ha vært han 😮 men ikke 100 % sikker. 

Hva gjør jeg? Er så ekkelt å finne ut at magefølelsen antagelig stemte. Men hvordan i alle dager kommer jeg til bunns i dette? Vi skulle straks flytte sammen. 

Anonymkode: 91cee...461

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde finne ut 100% sikkert om det var han. Da vet du at du ikke kunne flyttet sammen med han. Men uansett, veldig dårlig start dette…

Anonymkode: 5891d...b14

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg kan ikke fortsette uten å komme til bunns i dette. Håper  det ikke er han. Men vet ikke sikkert! 😔 

Vil ikke snoke på hans telefon eller epost osv. Men vet hverandre sine passord men tenker det er for langt å logge inn.. Men hvordan ellers kan jeg finne det ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! 

Så at kjæresten hadde en date profil på match.com han slettet brukeren og sa at den ikke var i bruk på lang tid. 

Men hadde en dårlig følelse så jeg laget en fake konto og fant en litt hemmelig bruker der som jeg begynte å skrive med. Avtalte å møtes og han ville finne på eventyr som kunne utvikles til noe. 

Så foreslo å adde han på snap og ga han en falsk konto som ei venninne hadde opprettet men så ble mobilnr lagt til og muligens så han hvem hun var og han kjenner også henne. 

Og kort tid etterpå ble kontoen hans slettet på match.com

Føler meg som verdens verste men tror brukeren må ha vært han 😮 men ikke 100 % sikker. 

Hva gjør jeg? Er så ekkelt å finne ut at magefølelsen antagelig stemte. Men hvordan i alle dager kommer jeg til bunns i dette? Vi skulle straks flytte sammen. 

Du skulle jo ha avtalt å møtes… så hadde du fått svaret ditt.

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (11 minutter siden):

Du skulle jo ha avtalt å møtes… så hadde du fått svaret ditt.

Ja vi skulle det idag og snakke videre på snap. Men så ble match brukeren hans slettet. 

Gjest Hottentått
Skrevet

Hvor gammel er du??? Du må jo konfrontere han. Herregud. Unødvendig å leke detektiv hvis dere er voksne folk. 

Skrevet

Konfronterte han i desember og han viste meg at han slettet brukeren. Men ganske sikker han lagde en ny da han har vært mye fjern. Og mye stemte av det han skrev på datingsiden.. 

Hvordan konferere jeg han nå for å komme til bunns i det og ikke enda en løgn? Treffes ikke igjen før om 2 uker. 

Skrevet

Du burde ta en vurdering på om det kanskje ikke er så lurt å flytte sammen med ham. 

Anonymkode: 07bd2...4eb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du burde ta en vurdering på om det kanskje ikke er så lurt å flytte sammen med ham. 

Anonymkode: 07bd2...4eb

Ja vurderer det veldig nå! Men må vite sikkert før jeg bestemmer meg. Så slipper jeg å lure i etterkant. 

Fader så vondt 😔

Skrevet

Hør på magefølelsen. Ikke flytt sammen med han.

• Liker 3
Skrevet

Fant ut at han har sendt melding til ei dame han har hatt følelser for før vi møttes. Og han spør om hun er alene hjemme og de avtalte å møtes i skogen. 

Er det håp om jeg sender henne en melding eller ringer henne bare for å få avklart en gang for alle hva som foregår? Han blir nok aldri å innrømme det selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Fant ut at han har sendt melding til ei dame han har hatt følelser for før vi møttes. Og han spør om hun er alene hjemme og de avtalte å møtes i skogen. 

Er det håp om jeg sender henne en melding eller ringer henne bare for å få avklart en gang for alle hva som foregår? Han blir nok aldri å innrømme det selv. 

Ta kontakt med henne!

Anonymkode: 286fd...54d

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mye som skurrer med denne fyren enten han er match.com-bruker eller ikke. Hvorfor gidder du egentlig? Skal du fortsette å måtte sjekke opp alt han gjør fremover også? Forstår godt at du gjør det om magefølelsen tilsier det, men er det da egentlig verdt det? Ville droppet han. Du trenger strengt tatt ikke bevis for det. Det holder i seg selv at han får deg til å være såpass usikker som det du er. Finn en som verdsetter deg og trygger deg bedre enn det du opplever nå!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Nemigirl skrev (2 minutter siden):

Mye som skurrer med denne fyren enten han er match.com-bruker eller ikke. Hvorfor gidder du egentlig? Skal du fortsette å måtte sjekke opp alt han gjør fremover også? Forstår godt at du gjør det om magefølelsen tilsier det, men er det da egentlig verdt det? Ville droppet han. Du trenger strengt tatt ikke bevis for det. Det holder i seg selv at han får deg til å være såpass usikker som det du er. Finn en som verdsetter deg og trygger deg bedre enn det du opplever nå!

Takk for gode råd. 

Er så mye annet som klaffer og vi har vært sammen i ti år og akkurat klar for å ta det et hakk videre. Har andre forhold bak meg og hadde håpet jeg endelig kunne etablere meg. Så får en følelse av at jeg må vite helt sikkert at det er noe utroskap sånn at jeg ikke angrer i ettertid. På noen som helst måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for gode råd. 

Er så mye annet som klaffer og vi har vært sammen i ti år og akkurat klar for å ta det et hakk videre. Har andre forhold bak meg og hadde håpet jeg endelig kunne etablere meg. Så får en følelse av at jeg må vite helt sikkert at det er noe utroskap sånn at jeg ikke angrer i ettertid. På noen som helst måte. 

Ok, så sammen i ti år. Hvor lenge har du vært usikker på han ift disse tingene? Har du vært helt trygg på han tidligere? Er det evt ting som har endret seg mellom dere som gjør at ting er utfordrende nå eller tenker du dere har det ordentlig fint sammen, men likevel tenker du han er i stand til å søke bekreftelse fra andre? Forstår bare ikke at du orker å være med en som gjør deg så usikker.

Skrevet

Regner med at hvis fyren er ute etter noe spenning står han bak en av de mange diskret Tinder-profilene. Hva med å gjøre avtale med noen om å legge han til ut fra ca alder, km og noen enkle fakta så man forstår det er han? Hvis du MÅ ha avklaring finner du ut av det. Men trenger du det virkelig? Du stoler ikke på han og du trenger noe annet enn det han gir deg i dag uansett.

Skrevet
Nemigirl skrev (22 minutter siden):

Ok, så sammen i ti år. Hvor lenge har du vært usikker på han ift disse tingene? Har du vært helt trygg på han tidligere? Er det evt ting som har endret seg mellom dere som gjør at ting er utfordrende nå eller tenker du dere har det ordentlig fint sammen, men likevel tenker du han er i stand til å søke bekreftelse fra andre? Forstår bare ikke at du orker å være med en som gjør deg så usikker.

Beklager skulle stå to år og ikke ti! 

Vi er i avstandsforhold og tror mye av usikkerheten kommer av nettopp det. Kan jo aldri være sikker og har vært sammen med en fyr før som var utro. Så er veldig på vakt for at det skal skje. Så har en kombinasjon av mine bekymringer og om det faktisk er reelt liksom.

Vi har det ordentlig fint sammen når vi først møtes fysisk og kunne ikke tenkt meg noen andre i verden og vi har samme mål for fremtiden. Men så dukker usikkerheten opp når vi er fra hverandre og nå dette med datingsiden. 

Hadde endelig håpet å få en hverdag sammen og virkelig prøve å leve ilag, men vanskelig å se for seg akkurat nå. Tenker at om jeg konfronterer han så er det over. Et alternativ er å bo ilag og se. Vil tro man merker da om det faktisk er noe utroskap. 

Skrevet

Dump. 

Anonymkode: 54054...8ef

• Nyttig 1
Gjest Hottentått
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Konfronterte han i desember og han viste meg at han slettet brukeren. Men ganske sikker han lagde en ny da han har vært mye fjern. Og mye stemte av det han skrev på datingsiden.. 

Hvordan konferere jeg han nå for å komme til bunns i det og ikke enda en løgn? Treffes ikke igjen før om 2 uker. 

Da må du konfrontere han igjen. 

Jeg ville uansett ikke flyttet sammen med et menneske jeg ikke hadde tillit til. At du har så dårlig magefølelse at du faktisk må lage deg falsk datingprofil er vel et tydelig tegn på at dette ikke er helt liv laga..Gjør deg selv en tjeneste og avslutt nå. Ellers tipper jeg du kommer til å leve i mye usikkerhet, sjalusi, krangling og vonde ting fremover. 

Endret av Hottentått
Skrevet
Hottentått skrev (2 minutter siden):

Da må du konfrontere han igjen. 

Jeg ville uansett ikke flyttet sammen med et menneske jeg ikke hadde tillit til. At du har så dårlig magefølelse at du faktisk må lage deg falsk datingprofil er vel et tydelig tegn på at dette ikke er helt liv laga..Gjør deg selv en tjeneste og avslutt nå. Ellers tipper jeg du kommer til å leve i mye usikkerhet, sjalusi, krangling og vonde ting fremover. 

Ja, helt sant. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...