Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV-shop er facinerende greier, ble sittende å glo en lang stund i dag tidlig. Jeg ble neeesten overbevist til å kjøpe både det ene og det andre, den fantastiske moppen Star Fiber for eksempel. Men så er jeg stygt redd for at jeg blir lurt da, så ringer inn gjør jeg aldri likevel.

Hva har du kjøpt på TV-shop, og ble du fornøyd?

Det kunne vært interessant å se om fordommene mine stemmer eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn Ab Do'er for tre år siden eller noe.. Fikk veldig vondt i ryggen av den da, så jeg solgte den videre på QXL. Om det var ryggen min det var noe galt med eller produktet vet jeg ikke..

Skrevet

Kjøpt masse på tv-shop. Comet Cream, California Beauty, videor og en SmartGym. :roll:

Jeg er så lett overbevist av de reklamene. Har såå lyst på StarFiber og MagicBullet. :wow:

Skrevet
Kjøpt masse på tv-shop. Comet Cream, California Beauty, videor og en SmartGym. :roll:

Jeg er så lett overbevist av de reklamene. Har såå lyst på StarFiber og MagicBullet. :wow:

har kjøpt magic Bullet og er kjempefornøyd- Litt mange deler til en som har liten skapplass, men.....

Skrevet
har kjøpt magic Bullet og er kjempefornøyd- Litt mange deler til en som har liten skapplass, men.....

Ååh, her har vi masse skapplass. :) Må nesten kjøpe den da.

Skrevet

Kjøpte en sånn Total Gym som Chuck Norris reklamerte for. Det er vel en 3-4 år siden nå og jeg liker den fremdeles kjempegodt.

Skrevet

Jeg har både StarFiber- moppen og Magic Bullet. Er superfornøyd med begge to og har ingen problemer med å anbefale dem:-)

Huset mitt har aldri vært så rent, og det har heller aldri vært så lett å lage mat..

Skrevet

Hm... Jaja, er jo bare å krype til korset her da...

Har kjøpt en sånn roterende børste, men den skulle mamma "låne" og siden har jeg ikke sett den. Den må vel sies å være helt grei, minus for at den lagde litt "rart" hår, altså i stukturen/når man tok på det). Men flott for en med vonde håndledd da

Også har jeg kjøpt den Pilates-DVD-en, men må ærlig innrømme at både DVD-en og matten ligger i plasten sin ennå... :sjenert:

SKAL ta det frem altså, men har ikke gardiner her ennå, og vil ikke stå foran alle naboene og "pilateserisere" - dessuten er hun jeg bor med mye hjemme på de tider det er aktuelt å trene eller hva man skal kalle det. Så skal vente til hun jobber mer heltid også

Skrevet

Den roterende børstedingsen kjøpte jeg og. :roll: Fikk bare elektrisk fly-away hår av den så jeg sendte den tilbake.

Skrevet

Fikk den roterende børsten av mor min - og bruker den hver gang .jeg vasker håret. Synes den er helt super når jeg føner håret.

Har skrekkelig lyst på Magic bullet - så etterhvert kanskje... (og også den steamvaskeren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...