Kittykat123 Skrevet 13. januar 2022 #1 Del Skrevet 13. januar 2022 Hei dere, ser dette ut som et bra spøitprogram for kvinne som ønsker å bli litt mer definert og sterk? Trent i godt i 3 år ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. januar 2022 #2 Del Skrevet 13. januar 2022 Ser ut som et fint utgangspunkt. Det jeg ser umiddelbart er at armøvelsene på onsdag kommer litt tett på tirsdagsøkten 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat123 Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2022 Sandum.PT skrev (2 timer siden): Ser ut som et fint utgangspunkt. Det jeg ser umiddelbart er at armøvelsene på onsdag kommer litt tett på tirsdagsøkten 👍 Ååh tusen takk for svar! 🤩 Jeg blir fort forvirret av alt som er ute på nett. Ønsker bare å bli mer definert 💪 Må innrømme jeg vle litt starsteuck 🙈😅 Lest flere av svarene dine her inne! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. januar 2022 #4 Del Skrevet 13. januar 2022 Kittykat123 skrev (4 minutter siden): Ååh tusen takk for svar! 🤩 Jeg blir fort forvirret av alt som er ute på nett. Ønsker bare å bli mer definert 💪 Må innrømme jeg vle litt starsteuck 🙈😅 Lest flere av svarene dine her inne! Haha Da har jeg nådd mitt livslange mål 😎 Men for å være på den litt mer seriøse siden, så trenger biceps og muligens triceps sannsynligvis noe mer tid på restitusjon enn visse andre muskler i kroppen. Så å trene overkropp med det volumet og deretter trene armer dagen etter vil kunne gi dårligere effekt av armtreningen enn om du hadde hatt en hviledag mellom 😊 Ellers ser volumet helt fint ut om du trener 1 - 2 reps fra utmattelse osv. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat123 Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 13. januar 2022 Sandum.PT skrev (27 minutter siden): Da har jeg nådd mitt livslange mål 😎 Men for å være på den litt mer seriøse siden, så trenger biceps og muligens triceps sannsynligvis noe mer tid på restitusjon enn visse andre muskler i kroppen. Så å trene overkropp med det volumet og deretter trene armer dagen etter vil kunne gi dårligere effekt av armtreningen enn om du hadde hatt en hviledag mellom 😊 Ellers ser volumet helt fint ut om du trener 1 - 2 reps fra utmattelse osv. 😊 Haha! 🤣 Ja, tirsdagsøkten er eeeegentlig en mandagsøkt 🙈 men prøvde å bytte ghaha, nei da får tirsdag går tilbake til mandag 🙈 Det er noen som mener dette programmet er litt for lav frekvens på enkelt øvelser. Hvordan bli god på f.eks knebøy når jeg gjør det kun en gang 🤷♀️ Så blir bare enda mer forvirret og demotivert. (Ser det står feil nå, det skal være knebøy før strakmark). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. januar 2022 #6 Del Skrevet 13. januar 2022 Kittykat123 skrev (2 minutter siden): Haha! 🤣 Ja, tirsdagsøkten er eeeegentlig en mandagsøkt 🙈 men prøvde å bytte ghaha, nei da får tirsdag går tilbake til mandag 🙈 Det er noen som mener dette programmet er litt for lav frekvens på enkelt øvelser. Hvordan bli god på f.eks knebøy når jeg gjør det kun en gang 🤷♀️ Så blir bare enda mer forvirret og demotivert. (Ser det står feil nå, det skal være knebøy før strakmark). Spørsmålet er heller hva du selv ønsker, ikke hva alle andre mener. Er det ekstremt viktig for deg å bli god i knebøy, og liker du å kjøre knebøy på hver økt? Ja, da burde du kanskje trene det to ganger per uke i denne splitten. Men er det viktigere for deg å trene mer variert, også få inn andre øvelser du liker og du ikke føler knebøy er sååå viktig; hvorfor skal du la noen andre diktere basert på "blabla treningsfrekvens"? Gjør det som inspirerer deg og som passer for deg 😊 Det er helt fin frekvens på muskelgruppene dine, og du har jo også frontbøy som har stor overføringsverdi til knebøy 😉 Angående armøvelsene, du kan ikke kjøre supersett på dem på slutten av overkroppsøktene da? Rekker du det? Da kan du kjøre over, under, hvile, over, under, hvile, hvile i løpet av en uke. Og får litt mer frihet til å flytte økter også. Jeg kjørte slik i 1,5 år med gode resultater 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå