Valerieko Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 13. januar 2022 men så dere mener jeg ikke kan smitte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbalala Skrevet 13. januar 2022 #22 Del Skrevet 13. januar 2022 Valerieko skrev (10 minutter siden): men så dere mener jeg ikke kan smitte? Det er det som er sagt fra FHI. Forhold deg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valerieko Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 13. januar 2022 Barbalala skrev (2 timer siden): Det er det som er sagt fra FHI. Forhold deg til det. men ikke engang når jeg fikk litt vondt i halsen i dag og har ikke hatt det på flere dager. og nå er jeg ute av isolasjon. kan det hende jeg har blitt smittet på ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valerieko Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 13. januar 2022 bor med to som har corona nå og sitter i isolasjon, jeg kan vel ikke ha blitt smittet allerede når da jeg kom ut i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbalala Skrevet 13. januar 2022 #25 Del Skrevet 13. januar 2022 Hvis du ikke vil forholde deg til det FHI sier så er det ingen her som kan hjelpe deg. Det var vel bare en forkjølelse uansett? Er det virkelig så farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 13. januar 2022 #26 Del Skrevet 13. januar 2022 Valerieko skrev (4 timer siden): han er ikke redd for at jeg skal smitte han. men jeg bare tenker på at tenk hvis jeg smitter han, da ødelegger jeg jo for han og familien og alle må i karantene og de vet det er jeg som smittet. så dere mener det skal gå fint å kysse osv med kjæresten selvom jeg har litt ubehag i halsen? Så lenge ikke han er bekymret for å møte deg så hadde ikke jeg heller vært det. Personlig ville jeg droppet kyssing når en av partene har ubehag i halsen/halsbetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. januar 2022 #27 Del Skrevet 13. januar 2022 Valerieko skrev (2 timer siden): men ikke engang når jeg fikk litt vondt i halsen i dag og har ikke hatt det på flere dager. og nå er jeg ute av isolasjon. kan det hende jeg har blitt smittet på ny? Hvem har smitta deg mens du har vært i isolasjon da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valerieko Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #28 Del Skrevet 13. januar 2022 Forundret.. skrev (1 time siden): Hvem har smitta deg mens du har vært i isolasjon da? foreldrene mine er blitt smittet og jeg bor med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. januar 2022 #29 Del Skrevet 13. januar 2022 Valerieko skrev (4 timer siden): foreldrene mine er blitt smittet og jeg bor med de De kan ha blitt smittet av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg