AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Hei, i går så fikk minstemann 1 års vaksinen og utover dagen ble han dårlig med feber. Han følte seg litt bedre da han fikk en paracet, men på natten så våknet han og kastet opp + høy feber 39,3. Siden det hadde gått en stundt siden sist han fikk paracet så fikk han en til og sov godt. Han har en ok allmen tilstand, spiser litt og drikker masse. Men jeg lurte på om noen vet hvor lenge dette varer? Anonymkode: de69c...4cb
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Kan være sykdom og ikke fra vaksinen, høres nesten litt sånn ut med både høy feber og oppkast. Mye som går nå. Anonymkode: d55a0...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei, i går så fikk minstemann 1 års vaksinen og utover dagen ble han dårlig med feber. Han følte seg litt bedre da han fikk en paracet, men på natten så våknet han og kastet opp + høy feber 39,3. Siden det hadde gått en stundt siden sist han fikk paracet så fikk han en til og sov godt. Han har en ok allmen tilstand, spiser litt og drikker masse. Men jeg lurte på om noen vet hvor lenge dette varer? Anonymkode: de69c...4cb Individuelt. Men høy feber over tid er farlig for de små så bør du ringe legevakten om det vedvarer for å få råd/faglig vurdering på tlf. Anonymkode: e9e13...6e4
Grønn Frosk Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Den burde ikke vare mer enn en dag eller to. Som oftest gir det seg på en dag. Jeg ville heller tenkt sykdom om det varer lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå