Gå til innhold

Meg og kjæresten så UFO

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var ute sent på kvelden her om dagen på tur der det ikke var noe særlig folk (i en skog på et fjell) og så da noe på himmelen som kunne minne om en komet bare at den sto stille og det var blinkende oransje lys, så bevegde den seg liksom bort fra oss. Vanskelig å forklare men jeg spurte kjæresten om det var jeg som var blitt sprø eller om han så det samme som meg og det kunne han bekrefte. Noen som har sett lignende? Sykeste opplevelsen på lenge. Lurer på hva det kan være for noe..

Anonymkode: 15abb...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme, men jeg var dessverre alene og tør ikke å si det til noen. De hadde trodd jeg var sprø. Irriterer meg grønn over at jeg ikke hadde med kamera/mobil.

Anonymkode: 5558f...01c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fly høyt oppe eller en satellitt, avhengig av hvor høyt oppe det dere så var.

Anonymkode: 2710a...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helikopter, drone, fly eller satellitt er stort sett hva man pleier å se. At du ikke klarte å identifisere det betyr ikke at vi har grønne menn flyvende over oss, bare sånn for å ha det klart.

Luftrommet er også særdeles godt overvåket, lite som kan bevege seg der uten at det blir oppdaget, sporet og logget.

Anonymkode: 5e2fc...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...