Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37 uker, snart 38 og våknet av forferdelig mageknip. Kom i tak, og dette har jeg aldri opplevd før… når jeg da går på do, så er jeg jo hard i magen.. altså, trodde jeg måtte skikkelig nummer 2😳 

Er det vanlig rundt denne tiden? 

Anonymkode: 79750...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det svir i hele magen.. om noen har tips så kom hjerne med det! Trenger søvn🥴

Skrevet

Hvis det fortsatt kommer i tak ville jeg begynt å ta tiden på hvor lenge smertene varer og hvor lenge det er mellom hver 😊 Kanskje du er i fødsel 😊

Skrevet
Anette.. skrev (17 minutter siden):

Hvis det fortsatt kommer i tak ville jeg begynt å ta tiden på hvor lenge smertene varer og hvor lenge det er mellom hver 😊 Kanskje du er i fødsel 😊

Takk for svar :) Skal teste. Smertene har satt seg i korsryggen nå.. baby hikker og 😅

Skrevet

Det ga seg… lurer veldig på hva det var. Starta som heftig mageknip, for så å sette seg som smerter i korsryggen takvis..

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det ga seg… lurer veldig på hva det var. Starta som heftig mageknip, for så å sette seg som smerter i korsryggen takvis..

Du lurer på hva det var? Altså du er snart fødeklar, alt presser på tarmer og magesekk. Da kan man få vondt

Anonymkode: 9cf1e...366

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du lurer på hva det var? Altså du er snart fødeklar, alt presser på tarmer og magesekk. Da kan man få vondt

Anonymkode: 9cf1e...366

Ja, det er forståelig. Men har aldri opplevd mageknip som går over til å sitte som murringer i korsryggen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...