Gå til innhold

..

Nordlandspia

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hjalp en venninde med kjøp via brudeshop.com og jeg må si at hjelpen og servicen hun/vi fikk var helt utrolig ! Jeg kan ikke annet enn å skryte av hun som driver nettbutikken.

Synes du skal prøve å ta kontakt med henne og få en prat. Prøv kjolen i en brudesalong og sjekk hvilken str du må ha.

Jeg har desverre veeeeldig dårlig erfaring med å kjøpe brukt kjole på finn.no (selv om jeg solgte min egen der.... :sjenert: ), men det er en helt annen historie...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Jeg har både og følelse om brudeshop...en fin ting var att jeg virkelig ville ha MS cassandra men den var jo umulig å få taki i stor str brukt.så hun hadde en som hun sendte til meg så jeg kunne få prøve den uten å betale noe for det.den var jo for liten da,men men.Fikk litt ugginn følelse når hun ikke en gang kunne si hvor lang den var,fordi hun ikke viste.men.

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Off topic...

Gjest_Tulla_* mener å huske at venninden min kjøpte den siste cassandra modellen i stor str som hun hadde...

Skrevet

Når skal du gifte deg? jeg ska ha akkurat samme kjole som deg! den er nydelig. men vet ikke hvor jeg skal kjøpe den enda. :roll:

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...