Gjest Brandie Skrevet 6. august 2008 #21 Skrevet 6. august 2008 Har tenkt tanken selv. Når jeg var ung hadde jeg og en veninne et "øyeblikk" der det var like før vi gjorde ting med hverandre. Hun var fire år eldre enn meg, jeg var vel kanskje 12-13. Hun hadde kjøpt vi og gutta-blade som vi leste i (erotiske noveller). Og så begynte vi å lese litt høyt for hverandre og det ble litt sånn spenning i luften. Er glad i dag for at det ikkje skjedde noe den gangen, for tror det hadde blitt veldig merkelig etterpå. Vi er forstatt veldig gode veninner i dag nesten ti år etterpå. Men siden den gangen har jeg alltid fantasert litt om å onanere med en veninne. Bare se noen andre onanere eller onanere sammen med noen. Har liksom en idè om at jenter forstår jenter best...liksom. Er ihvertfall veldig pirrende å tenke på det, selv om jeg er 100% hetero.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #22 Skrevet 7. august 2008 Har tenkt tanken selv. Når jeg var ung hadde jeg og en veninne et "øyeblikk" der det var like før vi gjorde ting med hverandre. Hun var fire år eldre enn meg, jeg var vel kanskje 12-13. Hun hadde kjøpt vi og gutta-blade som vi leste i (erotiske noveller). Og så begynte vi å lese litt høyt for hverandre og det ble litt sånn spenning i luften. Er glad i dag for at det ikkje skjedde noe den gangen, for tror det hadde blitt veldig merkelig etterpå. Vi er forstatt veldig gode veninner i dag nesten ti år etterpå. Men siden den gangen har jeg alltid fantasert litt om å onanere med en veninne. Bare se noen andre onanere eller onanere sammen med noen. Har liksom en idè om at jenter forstår jenter best...liksom. Er ihvertfall veldig pirrende å tenke på det, selv om jeg er 100% hetero. Bare lurer på hvorfor alle jenter når det er snakk om Lespe/jente-jente ting, absolutt skal presisere at de likevel er 100% hetro Ho the fuck care! Her inne er det ett ett få tall som kjenner hverandre uansett Om man har fantasier om forskjellige ting trenger man ikke å sette seg selv i en eller annen fil,det er bare en fantasi,om man får gjennomført den er man bare heldig,nytter ikke å angre når man blir gammel å sitter på gammlehjem,farken at jeg var litt homofob eller lesbofob. Jeg mener drit i hvilken fil det ligger i,du vet sikkert best hva som tenner deg mest,er det ikke det som betyr noe?
Gjest jens46 Skrevet 18. november 2009 #23 Skrevet 18. november 2009 Jeg har en litt merkelig tankegang tror jeg. Grunnen til dette er fordi jeg driver å tenker at jeg kunne tenkt meg å feks onanere sammen med en annen jente, eller kanskje 2 stk. At vi altså var 2 eller 3 jenter som satte oss sammen og onanerte hver for oss. Vi skulle ikke ta på hverandre, men bare holde på for oss selv! Er jeg unormal som tenker slik? Jeg kunne ikke tenkt meg å hatt sex med en annen jente, men kanskje hatt felles onanistund! Nå er det jo slik at det virker ut som det er mange jenter som kysser på hverandre ect, og kanskje har sex også. ( les: lesbemoten, eller bifil-moten som herjer nå). Men la oss da si at det er mange jenter som er lesbiske eller bifile. Men dere bifile jenter og lesbiske jenter, tenker dere noen gang samme tanken som meg? At dere kunne tenkt dere å feks sittet på en benk, eller noe i den dur, og onanert sammen med en annen jente? Eller hva tenker andre hetrojenter om dette? Er det flere der ute som tenker det samme? Jeg er open for å prøve det kanskje...men jeg kommer vel ikke så langt dersom det er bare jeg som har denne tanken!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #24 Skrevet 18. november 2009 Hadde du noe å tilføye Jens, eller hvorfor dro du opp denne eldgamle tråden?
vilhelm Skrevet 18. november 2009 #25 Skrevet 18. november 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange har problemer med dette. Hva er galt med og oananere sammen andre, om en er jente eller gutt. Jeg har mange fine oppleveser med onani sammen veninne. Vi lærte oss hvordan vi var skapt, og hva som var godt. Ble enige om og onanere sammen i steden for og rave full inn på et rom sammen en eller annen som kunne pule oss. Så når jeg endelig fikk en kuk i meg. Så var jeg edru, og veldig klar for og få den inn. Vi hadde lært hverandre mye om det å ha det godt sammen andre. Hilsen Lena
vilhelm Skrevet 18. november 2009 #26 Skrevet 18. november 2009 Helt enig med lena80 . Har sett på jenter som runker sammen . Herlig og gøy
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #27 Skrevet 19. november 2009 Helt enig med lena80 . Har sett på jenter som runker sammen . Herlig og gøy Ikke gjort det siden jeg var ti/elleve år. Ingen ønsker om det heller. Veldig spennende den gang seff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå