AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Jeg/vi har bare 1 barn. Jeg har så lyst på et til så han kan få søsken. Jeg er snart i midten av 30-årene. Mannen min vil gjerne ha flere. Problemet mitt er at jeg overhode ikke er tiltrukket av mannen min😢 jeg kan bli uvel av å ha sex med han, det er så fæl følelse. Han er så tjukk. Han kommer aldri til å slanke seg. Har prøvd å få han til det i flere år. Når jeg ser på han er det bare fedme jeg ser, og all tenning er borte. Jeg burde gått. Men han er snill, kjærlig, omsorgsfull og en veldig god pappa. Jeg elsker han, mer som en venn. 💔 høres ut som en sutrete kjerring. Kanskje jeg er det. Men deg er for seint for meg å gå fra han om jeg ønsker flere barn. Tiden for det er nå mtp alder. Jeg er så rådvill, savner en mann som jeg har lyst på og like det jeg ser, savner å lage et barn med en mann jeg syns er flott å se på og som jeg ønsker å ha sex med 😔 Anonymkode: bd7c9...d8d 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Så finn deg en annen mann istedenfor å snakke stygt om mannen din og sutre..? Hva ellers tenker du er en løsning her? Stakkars mannen din som lever med en som tenker så negativt om han.. «ser bare fedme». Lurer på hva han ser når han ser på deg. Anonymkode: e0338...d67 17
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så finn deg en annen mann istedenfor å snakke stygt om mannen din og sutre..? Hva ellers tenker du er en løsning her? Stakkars mannen din som lever med en som tenker så negativt om han.. «ser bare fedme». Lurer på hva han ser når han ser på deg. Anonymkode: e0338...d67 Du skulle prøvd å vært sammen med en mann på 120kg, med diger mage, pupper og fett-vinger på ryggen. Kanskje du hadde forstått litt da….😮💨 Anonymkode: bd7c9...d8d 12
ClausSaus Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg/vi har bare 1 barn. Jeg har så lyst på et til så han kan få søsken. Jeg er snart i midten av 30-årene. Mannen min vil gjerne ha flere. Problemet mitt er at jeg overhode ikke er tiltrukket av mannen min😢 jeg kan bli uvel av å ha sex med han, det er så fæl følelse. Han er så tjukk. Han kommer aldri til å slanke seg. Har prøvd å få han til det i flere år. Når jeg ser på han er det bare fedme jeg ser, og all tenning er borte. Jeg burde gått. Men han er snill, kjærlig, omsorgsfull og en veldig god pappa. Jeg elsker han, mer som en venn. 💔 høres ut som en sutrete kjerring. Kanskje jeg er det. Men deg er for seint for meg å gå fra han om jeg ønsker flere barn. Tiden for det er nå mtp alder. Jeg er så rådvill, savner en mann som jeg har lyst på og like det jeg ser, savner å lage et barn med en mann jeg syns er flott å se på og som jeg ønsker å ha sex med 😔 Anonymkode: bd7c9...d8d Må bare spørre: Er dette innlegget noe slags sosialt eksperiment, der poenget er å illustrere hva slags svar dette faktisk får versus svarene som ville kommet om det var en mann som skrev slikt om sin kone? For dette var jo kanskje tidenes lissepasning: Sitat Jeg/vi har bare 1 barn. Jeg har så lyst på et til så han kan få søsken. Jeg er snart i midten av 30-årene. Kona mi vil gjerne ha flere. Problemet mitt er at jeg overhode ikke er tiltrukket av kona mi 😢 jeg kan bli uvel av å ha sex med henne, det er så fæl følelse. Hun er så tjukk. Hun kommer aldri til å slanke seg. Har prøvd å få henne til det i flere år. Når jeg ser på henne er det bare fedme jeg ser, og all tenning er borte. Jeg burde gått. Men hun er snill, kjærlig, omsorgsfull og en veldig god mamma. Jeg elsker henne, mer som en venn. 💔 høres ut som en sutrete gubbe. La brannbombingen begynne… 😆 Endret 12. januar 2022 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har 3 barn, men har det akkurat på samme måte som deg med tiltrekningen.. det er helt tragisk, men ja , syns han bare er ekkel, og syns alt av intimitet er ekkelt 😕 Anonymkode: dc305...c7d 6
Hmmmmmm Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skulle prøvd å vært sammen med en mann på 120kg, med diger mage, pupper og fett-vinger på ryggen. Kanskje du hadde forstått litt da….😮💨 Anonymkode: bd7c9...d8d Hvor høy da
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skulle prøvd å vært sammen med en mann på 120kg, med diger mage, pupper og fett-vinger på ryggen. Kanskje du hadde forstått litt da….😮💨 Anonymkode: bd7c9...d8d Ble han slik over natta da? Var vel ingen som tvang dere til å bli sammen heller akkurat? Du var nok tiltrukket til å lage ETT barn sammen med han, så endret han utseendet totalt eller? Anonymkode: 74960...aac 3
NiceOrNothing Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg/vi har bare 1 barn. Jeg har så lyst på et til så han kan få søsken. Jeg er snart i midten av 30-årene. Mannen min vil gjerne ha flere. Problemet mitt er at jeg overhode ikke er tiltrukket av mannen min😢 jeg kan bli uvel av å ha sex med han, det er så fæl følelse. Han er så tjukk. Han kommer aldri til å slanke seg. Har prøvd å få han til det i flere år. Når jeg ser på han er det bare fedme jeg ser, og all tenning er borte. Jeg burde gått. Men han er snill, kjærlig, omsorgsfull og en veldig god pappa. Jeg elsker han, mer som en venn. 💔 høres ut som en sutrete kjerring. Kanskje jeg er det. Men deg er for seint for meg å gå fra han om jeg ønsker flere barn. Tiden for det er nå mtp alder. Jeg er så rådvill, savner en mann som jeg har lyst på og like det jeg ser, savner å lage et barn med en mann jeg syns er flott å se på og som jeg ønsker å ha sex med 😔 Anonymkode: bd7c9...d8d Dette er bare trist å lese . På en måte utnytter du han , å aller mest utsletter du deg selv . Finn deg en annen . 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #9 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har 3 barn, men har det akkurat på samme måte som deg med tiltrekningen.. det er helt tragisk, men ja , syns han bare er ekkel, og syns alt av intimitet er ekkelt 😕 Anonymkode: dc305...c7d Akkuratt! Alt av intimitet er ekkelt😔 er mannen min normalvektig? Hva skjedde med tiltrekningen hos deg? Håper det ordner seg ❤️ Anonymkode: bd7c9...d8d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #10 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble han slik over natta da? Var vel ingen som tvang dere til å bli sammen heller akkurat? Du var nok tiltrukket til å lage ETT barn sammen med han, så endret han utseendet totalt eller? Anonymkode: 74960...aac Har gått mye opp i vekt ja. Han var ikke muskuløs eller «slank», mer lubben og det gjør meg ingenting. Men når man er i kategorien fedme, og virkelig er stor så gjør det noe. Jeg kan ikke bestemme meg for å tenne på fedme, dessverre. Anonymkode: bd7c9...d8d 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #11 Skrevet 12. januar 2022 Hmmmmmm skrev (4 minutter siden): Hvor høy da Ca 1.82…. Anonymkode: bd7c9...d8d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #12 Skrevet 12. januar 2022 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Dette er bare trist å lese . På en måte utnytter du han , å aller mest utsletter du deg selv . Finn deg en annen . Ja 😔 jeg vet….💔 Anonymkode: bd7c9...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #13 Skrevet 12. januar 2022 Har dere forsøkt å snakke med mannfolka? Les dere gjerne opp på motiverende intervju først Anonymkode: 2f785...884 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere forsøkt å snakke med mannfolka? Les dere gjerne opp på motiverende intervju først Anonymkode: 2f785...884 Om jeg har prøvd….. Anonymkode: bd7c9...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 Svaret ditt ligger i overskriften... Anonymkode: eef24...174 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #16 Skrevet 12. januar 2022 Send ham til legen for oppfølging. Uansett om dere skal fortsette sammen, så fortjener barnet en far som lever mange år til... Anonymkode: 91ae4...f53 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #17 Skrevet 13. januar 2022 Du fantaserer at han er slank/ eller en annen når dere har sex. Så får dere et til barn. Alt det andre du skrev om han er verdt mye mer enn evig fysisk tiltrekning ..... Jobb med det dere har sammen. Snakk med han om hvor viktig det er at han går ned i vekt , for din sexlyst. Bryr han seg da? Anonymkode: 445ab...252 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #18 Skrevet 13. januar 2022 Er du fullstendig ulykkelig i forholdet, som du skriver i overskriften? Og er det kun pga. den fysiske tiltrekningen? Anonymkode: 445ab...252
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #19 Skrevet 13. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Om jeg har prøvd….. Anonymkode: bd7c9...d8d Har du hintet eller sagt det som det er? Når jeg var deprimert og ikke brydde meg en drit så var hygenen min så dårlig at jeg hadde hull i fortennene og jeg pusset tennene bare noen ganger i ukene.... Etter at den ene tanna knakk mens jeg spiste dro jeg i panikk til tannlegen og han sa rett ut at vis jeg ikke skjerpet meg ville jeg ikke ha en eneste tann når jeg fylte 45.. Siden det har jeg gjort absolutt alt jeg kan til å ivareta tennene og har ikke hatt 1 hull på 5år. Disgusting, men om du faktisk er sterk nok til å gå videre, men ikke vil kan du gi han ultimatum eller i hvertfall si hvordan du føler deg og stille konsekvenser. ikke hint, ikke si du skulle ønske han gikk ned litt. si det rett ut, men at du fortsatt elsker han og at du vil være der for han om han tar det seriøst(du kan bli med på treningen etc) er 179cm og veide 103kg på det tyngste. Veier 78kg i dag. Fedme er ekkelt og helseskadelig. Anonymkode: d7608...608 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #20 Skrevet 13. januar 2022 Synes kjempesynd på mannen din.. Kroppen endrer seg på både den ene og den andre måten etter hvert som vi eldes, går gjennom vanskelige perioder, +++, men du beskriver han jo som perfekt ellers uten vekta. Enten må du støtte han og hjelpe til der du kan. Hvem står for matlagingen? Kan du lage noe sunnere? Trener du selv så inviter han med? Du sier du har prøvd i mange år men finnes flere måter enn å bare gi opp partneren sin… Eller så må du la mannen få slippe å leve med noen som bare ser han som «fedme» istedenfor den gode og omsorgsfulle personen han er, og heller finne seg noen som setter pris på han, snille, kjærlige og lojale menn som i tillegg er gode pappaer blir ikke servert på sølvfat. Anonymkode: 5e2fa...05d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå