AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #41 Del Skrevet 9. mars 2023 Man burde i alle fall betale med kredittkort via sånne nettsider. Sånn att dersom man møter svindlere, og bare mottar dritt fra dem, så står man selvfølgelig hakket sterkere når man forsøker å få igjen pengene sine. Anonymkode: 85666...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #42 Del Skrevet 9. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Man burde i alle fall betale med kredittkort via sånne nettsider. Sånn att dersom man møter svindlere, og bare mottar dritt fra dem, så står man selvfølgelig hakket sterkere når man forsøker å få igjen pengene sine. Anonymkode: 85666...edb Kredittkort knyttet til PayPal, så er man rimelig sikret. Og at folk ikke har forstått dette med toll og mva. enda er utrolig, men det må påpekes, særlig siden andre i tråden bastant sier at det ikke kommer moms på varer under 3000,- Jo, selvfølgelig kommer det MVA også på varer under 3k! *face palm* Slå opp "VOEC"; for å gjøre det enkelt, det er en ordning hvor nettbutikkene krever inn moms for staten (men kun de som er en del av ordningen). Anonymkode: 528cf...fa4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. mars 2023 #43 Del Skrevet 9. mars 2023 Diagnoseprogram til Bil= mini cd som ingen bruker idag hvorfor ikke driver på minnepenn ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #44 Del Skrevet 9. mars 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Kredittkort knyttet til PayPal, så er man rimelig sikret. Og at folk ikke har forstått dette med toll og mva. enda er utrolig, men det må påpekes, særlig siden andre i tråden bastant sier at det ikke kommer moms på varer under 3000,- Jo, selvfølgelig kommer det MVA også på varer under 3k! *face palm* Slå opp "VOEC"; for å gjøre det enkelt, det er en ordning hvor nettbutikkene krever inn moms for staten (men kun de som er en del av ordningen). Anonymkode: 528cf...fa4 Det er ingen som son skriver at det ikke kommer mva på kjøp under 3k fra en VOEC reg butikk, men at det ikke tilkommer noe mer når du kjøper Anonymkode: 65182...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #45 Del Skrevet 9. mars 2023 1 hour ago, Maskinfører said: Diagnoseprogram til Bil= mini cd som ingen bruker idag hvorfor ikke driver på minnepenn ??? Hæ? Har du skrevet i feil tråd? Anonymkode: 65182...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 10. mars 2023 #46 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 19.50): Bestilte en leke der. Fikk en billig kopi uten innholdet som skulle være oppi der for å kalle det en leke. Kult å gi i gave liksom. Fake og svindel Anonymkode: 02abd...a73 Men prisen du betalte tilsvarte at den skulle være ekte? Det var ikke kunstig lav pris? Jeg pleier se på klær på slike sider. Her f.eks. Ny høstvinter bomullspolstrede klær mote hette barnas varme bomullspolstrede jakke barn vinterklær | Fruugo NO (fruugonorge.com) At de klarer få ett barn til å stille seg opp i helt 100% identisk form, for å vise frem en jakke i to ulike farger, det er så tydelig kinavarer og fake bilder, at jeg styrer unna. Det er samme metode som wish og aliexpress bruker, så man kan være veldig sikker på at det er kina-varer man får. Her også, de klarer til og med få håret til å ligge helt identisk på en modell som viser to kjoler! kvinners ermeløs grime nakke mini A-linje kjole sommerstrand avslappet sundress (blå) | Fruugo NO (fruugonorge.com) og kvinners ermeløs grime nakke mini A-linje kjole sommerstrand avslappet sundress (grå) | Fruugo NO (fruugonorge.com) Det klarer de også på sengetøy, de klarer re opp senger med den helt samme skrukken eller bretten på ti ulike farger! Meget imponerende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 10. mars 2023 #47 Del Skrevet 10. mars 2023 Taluno skrev (5 minutter siden): Men prisen du betalte tilsvarte at den skulle være ekte? Det var ikke kunstig lav pris? Jeg pleier se på klær på slike sider. Her f.eks. Ny høstvinter bomullspolstrede klær mote hette barnas varme bomullspolstrede jakke barn vinterklær | Fruugo NO (fruugonorge.com) At de klarer få ett barn til å stille seg opp i helt 100% identisk form, for å vise frem en jakke i to ulike farger, det er så tydelig kinavarer og fake bilder, at jeg styrer unna. Det er samme metode som wish og aliexpress bruker, så man kan være veldig sikker på at det er kina-varer man får. Her også, de klarer til og med få håret til å ligge helt identisk på en modell som viser to kjoler! kvinners ermeløs grime nakke mini A-linje kjole sommerstrand avslappet sundress (blå) | Fruugo NO (fruugonorge.com) og kvinners ermeløs grime nakke mini A-linje kjole sommerstrand avslappet sundress (grå) | Fruugo NO (fruugonorge.com) Det klarer de også på sengetøy, de klarer re opp senger med den helt samme skrukken eller bretten på ti ulike farger! Meget imponerende Akkurat det der er det mange nettbutikker som gjør, de fleste norske strikkebutikkene som selger garn gjør sånt. Er vel for å spare arbeid og ressurser, slipper å re opp ei seng 10 ganger el strikke 10 gensere… Er så vant til det at jeg ikke reagerer. Så sant fargene stemmer med realiteten så… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 10. mars 2023 #48 Del Skrevet 10. mars 2023 Det er svindel. Later som de er norsk nettbutikk, men det er overprisa drit som du like gjerne kunne bestilt for en mye lavere pris direkte fra AliExpress eller Wish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 10. mars 2023 #49 Del Skrevet 10. mars 2023 Bacteria skrev (2 timer siden): Akkurat det der er det mange nettbutikker som gjør, de fleste norske strikkebutikkene som selger garn gjør sånt. Er vel for å spare arbeid og ressurser, slipper å re opp ei seng 10 ganger el strikke 10 gensere… Er så vant til det at jeg ikke reagerer. Så sant fargene stemmer med realiteten så… Ok, da handler vi i ulike butikker, for jeg har ikke sett det i noen andre butikker enn de som selger typisk kina-varer. For meg er det veldig rødt flagg når man ser så tydelig at de redigerer bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 10. mars 2023 #50 Del Skrevet 10. mars 2023 Har handlet der flere ganger og ikke opplevd noe negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. mars 2023 #51 Del Skrevet 10. mars 2023 Idag så svidde jeg av 500,- på en stasjonær DVD stasjon til Diagnoseprogrammet til bil som jeg kjøpte av Fruugo det visste seg at platen var tom rett og slett svindel tror jeg snart skroter bilen i stedet for har kostet så mye på den nå kjøpt kabel med program og en DVD stasjon hvor mye mere skal jeg kjøpe ?? de blinklysa jeg har kjørt uten nå i 3 måneder kommer nok ikke tilbake verksted mistenker brudd i ledningsnett noe som vil komme på 100 000 i feilsøking Styr unna Fruugo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 11. mars 2023 #52 Del Skrevet 11. mars 2023 Kjøpt noe småtteri for under 200 kr, og det kom greit frem, ikke svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 15. mai 2023 #53 Del Skrevet 15. mai 2023 Adobyen skrev (På 11.3.2023 den 4.28): Kjøpt noe småtteri for under 200 kr, og det kom greit frem, ikke svindel. Det er jo svindel når de utgir seg for å være norsk nettbutikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. mai 2023 #54 Del Skrevet 15. mai 2023 Reign skrev (54 minutter siden): Det er jo svindel når de utgir seg for å være norsk nettbutikk. Jeg søkte bare på noe jeg ville kjøpe og studerte ikke opphavet eller annet. Siden det var en billig småting altså. Større og viktige innkjøp gjør jeg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #55 Del Skrevet 15. mai 2023 Kjøpte kattesele der. Veldig fornøyd med den, men tok lang tid før den kom. Anonymkode: 29819...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #56 Del Skrevet 15. mai 2023 Reign skrev (1 time siden): Det er jo svindel når de utgir seg for å være norsk nettbutikk. Ville aldri bestilt noe derfra selv, men de utgir seg jo ikke for å være en norsk nettbutikk? Ja, siden er tilgjengelig på norsk, men også en haug andre språk. Det står jo tydelig at de opererer fra UK. Anonymkode: 97df8...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #57 Del Skrevet 15. mai 2023 1 hour ago, Reign said: Det er jo svindel når de utgir seg for å være norsk nettbutikk. Mange nettbutikker utgir seg for å være norsk selv om de ikke er det, men Fruugo er jo faktisk en av de som ikke prøver å utgi seg for å være det Anonymkode: 65182...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå