Gå til innhold

Golden shower med mannen🚿

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Har hele tiden skjønt hva Zappa mente med «golden shower», men kan noen forklare hva han mener med «an hour on the tower of power»?

Håper å få oppklart dette, har lurt på det siden 80-tallet. Aldri turt å spørre noen.
Venter i spenning!

Hilsen anonym bruker, K53….

Anonymkode: ce498...118

Skal ikke påstå jeg har fasiten, men han synger jo først at «none of the jocks can even tell Im a homo» så jeg har alltid tolket det som han kan godt ri en pikk en time, så lenge han får en golden shower til slutt 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo det som er det beste, å bli tisset i ansiktet og munnen. Nyter å drikke rett fra en kvinne.

Anonymkode: f5129...664

Nam nam

Anonymkode: 636a2...12a

• Liker 2
Skrevet

Ja der findes mange måder med golden shower, og jeg er enig i, at man skal kunne se sig selv i legen begge. Omvendt skal man også være åben for nyt, og da min venninde foreslog det for mange år siden, synes jeg det var lidt ækelt. Men en aften hvor vi havde været ude fået noget at drikke, skulle vi hurtigt på toilettet da vi kom hjem, spurgte hun om hun måtte tisse på mig, og da jeg var lidt fuld og ligeglad sagde jeg ja - og hun sagde jeg skulle lægge mig som jeg var. Så der lå jeg i t-shirt og skinnjeans og hun tissede på mig. Siden den dag og vi er sammen endnu, gør vi det en gang i mellem, hvor jeg tisser på hende også, og altid med klerne på 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bare DU som bestemmer om DU vil gjøre det. Kanskje du kan prøve og se om du finner det opphissende. Selv gjør jeg det ofte i dusjen på han  og jeg får til og med holde tissen hans når han tisser. Rister den litt ekstra for å irritere han så han blir stiv og deretter er det jo jeg som får det deilig 🙂 Man vet aldri om man liker det før man har prøvd. Selv synes jeg det var litt ekkelt å tenke på men etter vi har gjort det er det bare deilig og ganske sprøtt,haha

Anonymkode: 77cd3...666

Jeg tror jeg er blitt a- seksuell etter og lest innleggene her så finnes ikke håp for oss 

Anonymkode: 972f1...c60

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer til å dumpe han pga dette 

Anonymkode: 972f1...c60

Du bør dumpe ham fordi han ikke respekter dine grenser.

Dumper du ham derimot fordi han har andre ting han tenner på enn deg, kommer du til å få veldig mange korte forhold gjennom livet.

• Liker 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Har hele tiden skjønt hva Zappa mente med «golden shower», men kan noen forklare hva han mener med «an hour on the tower of power»?

Håper å få oppklart dette, har lurt på det siden 80-tallet. Aldri turt å spørre noen.
Venter i spenning!

Hilsen anonym bruker, K53….

Anonymkode: ce498...118

Den fant jeg fort ved å søke på Google. K47

Frank Zappa sier det selv: «It´s a S&M device that they sell at a store in Los Angeles. It´s a stool... small stool, You know to sit on. That has this spindle that comes up, that´s sticks up Your asshole and it has straps on the legs of the stool where You supposed to put a persons ankle into the straps on the edge of the stool. And they actually sell this thing there and it´s called the Tower of Power.»

Anonymkode: df7d7...3a3

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...