Gå til innhold

Golden shower med mannen🚿

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er det blitt en ny hits? 

Anonymkode: 972f1...c60

Er det nytt? Jeg kan ikke svare for andre, men vi er langt ifra alene om det.

Anonymkode: cc1fb...3d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har hele tiden skjønt hva Zappa mente med «golden shower», men kan noen forklare hva han mener med «an hour on the tower of power»?

Håper å få oppklart dette, har lurt på det siden 80-tallet. Aldri turt å spørre noen.
Venter i spenning!

Hilsen anonym bruker, K53….

Anonymkode: ce498...118

Han har reisning i en time så lenge noen pisser på ham.

Anonymkode: 74128...89b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jøss? Er det en greie?

Nei!

Anonymkode: 0e033...cfa

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Siden du ikke vil, så gjør du det ikke. Det kan være du en gang skifter mening. Det skjer, Men nå vil du ikke. Det er ikke mer å diskutere. Jeg liker mange varianter av golden shower veldig godt, men jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette med noen som ikke liker det. Enten liker du det, eller så liker du det ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har hele tiden skjønt hva Zappa mente med «golden shower», men kan noen forklare hva han mener med «an hour on the tower of power»?

Håper å få oppklart dette, har lurt på det siden 80-tallet. Aldri turt å spørre noen.
Venter i spenning!

Uten at jeg skal påberope meg sannheten her, men det jeg tror - så vil jeg si at han mener han kan være sjef (dominant) for en times tid så lenge han bare får være den underdanige og få "a golden shower". 

Anonymkode: 38b9e...daf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har reisning i en time så lenge noen pisser på ham.

Anonymkode: 74128...89b

Ja selvfølgelig. Burde jeg skjønt før. Takk! 
Fortsatt anonym K53 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Venter i spenning!

Tower of Power er en type S&M-stol med en buttplug på. 

Anonymkode: 88f6a...480

• Liker 3
Skrevet
Paramount skrev (1 minutt siden):

Siden du ikke vil, så gjør du det ikke. Det kan være du en gang skifter mening. Det skjer, Men nå vil du ikke. Det er ikke mer å diskutere. Jeg liker mange varianter av golden shower veldig godt, men jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette med noen som ikke liker det. Enten liker du det, eller så liker du det ikke. 

Kommer til å dumpe han pga dette 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uten at jeg skal påberope meg sannheten her, men det jeg tror - så vil jeg si at han mener han kan være sjef (dominant) for en times tid så lenge han bare får være den underdanige og få "a golden shower". 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tower of Power er en type S&M-stol med en buttplug på. 

Se der ja, flere teorier på banen…!

Blei forvirra nå, men som med all god kunst er vel teksten åpen for flere tolkninger. Og Zappa, han var kunstner!

K53.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Venter i spenning!

Her kan du lese mer om det

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tower of Power&amp=true

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kommer til å dumpe han pga dette 

Gjør det, så kan han finne noen han er mer kompatibel med. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Piss han i fjeset....så slutter han å mase,skal du se.

Anonymkode: 1504f...89d

Det er jo det som er det beste, å bli tisset i ansiktet og munnen. Nyter å drikke rett fra en kvinne.

Anonymkode: f5129...664

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja selvfølgelig. Burde jeg skjønt før. Takk! 
Fortsatt anonym K53 😅

Hehe min mor bodde i usa da den kom ut, var bannlyst på radio så da var det ekstra stas å spille den på fester

Anonymkode: 42b24...449

• Liker 2
Skrevet

Om du absolutt ikke vil 

Så IKKE gjør det....

M@ster

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det nytt? Jeg kan ikke svare for andre, men vi er langt ifra alene om det.

Gjorde dette selv for 25 år siden, og det var ikke akkurat nyheter da heller :) 

Anonymkode: 9f076...89d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sånn har jeg også tolket den 👌 At han er sub men kan switche over til dominant en stund så lenge han får en Golden shower 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Gjorde dette selv for 25 år siden, og det var ikke akkurat nyheter da heller :) 

Anonymkode: 9f076...89d

Stemmer dette er nok overhodet ingen nyhet...

Blitt gjort i årtier

M@ster

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjæresten min ønsker at jeg skal gi han en golden shower, men jeg vil ikke det! Jeg ønsker ikke og urinere han på foten, i dusjen. Vi har hatt en heftig diskusjon om saken. Hva mener dere?

Bare DU som bestemmer om DU vil gjøre det. Kanskje du kan prøve og se om du finner det opphissende. Selv gjør jeg det ofte i dusjen på han  og jeg får til og med holde tissen hans når han tisser. Rister den litt ekstra for å irritere han så han blir stiv og deretter er det jo jeg som får det deilig 🙂 Man vet aldri om man liker det før man har prøvd. Selv synes jeg det var litt ekkelt å tenke på men etter vi har gjort det er det bare deilig og ganske sprøtt,haha

Anonymkode: 77cd3...666

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...