Gå til innhold

Svarer ofte ikke på melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når 17 åringen er ute så hender det at jeg sender en mld for å spørre om noe. Ofte svarer han ikke eller svarer etter mange timer. Men hvis jeg ikke svarer på en mld fra han, så ringer han.  Typisk tenåringer? 

Anonymkode: 5993c...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk, og etter min erfaring særlig for gutter ...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når 17 åringen er ute så hender det at jeg sender en mld for å spørre om noe. Ofte svarer han ikke eller svarer etter mange timer. Men hvis jeg ikke svarer på en mld fra han, så ringer han.  Typisk tenåringer? 

Nei, tenåringer følger alltid det mor befaler. 

Anonymkode: fdda3...514

Skrevet

Helt vanlig, begynn å bruk en meldingstjeneste som viser når han leser meldingen din, så vet fu om han i det minste gidder å lese den.

Anonymkode: 38864...2e6

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er voksen og kan fint vente i timer på å svare. Kommer jo an på hva meldingen handler om. 

Pjatt eller noe viktig? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jaaa typisk

Anonymkode: a9012...4fb

Skrevet

Veldig typisk.

Min 15 åring får konsekvenser om han ikke svarer på meldinger (snap, så jeg ser om han leser dem eller ikke) eller ikke svarer når jeg ringer (for lyd kan man tydeligvis ikke ha på), når han er ute på sen ettermiddag/kveld. Han lærte heldigvis fort. 

Anonymkode: 01cd3...b98

Skrevet

La nå den 17-åringen være i fred. Han har ikke lyst til å være mammadalt. Begynner å bli voksen

Anonymkode: 772c9...d18

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ringer ikke bare du, hvis det haster? Det er typisk folk. 

Anonymkode: 6241d...fba

• Liker 2
Skrevet

Har ei venninne som gjør likt som din sønn, og hun er i 40-årene 😂

Anonymkode: 224fe...5f8

Skrevet

Helt vanlig. Jeg ringer hvis det er noe viktig. Da må tlf tas, eller ringe fort opp igjen.  Hvis det er noe mindre viktig sender jeg SMS, da gjør det ikke noe om jeg får svar etter noen timer.. Dette vet min tenåringsdatter, og det er sjeldent noe problem rundt det. 

• Liker 1
Skrevet

Datteren min er 16, og jeg kan kjenne det igjen. Hun har blitt bedre på å sjekke telefonen, men fortsatt er det sånn at hun forventer at jeg svarer helst før hun har sendt meldingen, mens hun kan drøye leeeenge selv ;)

Skrevet

Høres ut som samboeren min. Når hans mor sender mld bruker han evigheter på å svare så blir som regel til at hun sender til meg i stedet. Sender han mld og lurer på noe så skal ha svar med en gang og kan gjøre som din sønn, ringe kort tid etter sms er sendt uten svar. 

Anonymkode: f2190...7b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høres ut som samboeren min. Når hans mor sender mld bruker han evigheter på å svare så blir som regel til at hun sender til meg i stedet. Sender han mld og lurer på noe så skal ha svar med en gang og kan gjøre som din sønn, ringe kort tid etter sms er sendt uten svar. 

Anonymkode: f2190...7b3

Så det er en typisk manneting og ikke bare tenåringer 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...