AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Oppdaget i går at jeg er gravid. Pga corownavaksine i juni har syklusen vært helt ute, og tydeligvis har vi bomma helt ekstremt. Vi har 3 flotte barn fra før av, og mannen min vil virkelig ikke ha fler. Han er der at han omtrent flytter ut om det blir fler barn. Men nå sitter jeg her, og er sannsynligvis i uke 8+5, med abort planlagt uke 10+3, og jeg dør. Jeg har tatt abort tidligere, men nå føles det bare helt grusomt. 4 barn er "krise" for logistikken, hverdagen vår og det livet vi ønsker å leve, men allikevel tenker jeg tilbake på de 3 andre svangerskapene og babyene og de flotte barna de har blitt. Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter her, kanskje bare å lette tankene mine litt. Jeg har ingen gode venninner jeg prater med, så jeg blir gjerne sittende alene med dette. Og dessverre forstår han virkelig ikke denne situasjonen fra mitt ståsted. Han klarer ikke fatte hva jeg vil ha et fjerde barn for. Anonymkode: ef084...ca2 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 12. januar 2022 Det er ikke så enkelt å komme med råd, dere har hvert deres ståsted og ingen har feil. Det jeg vil si er at hvis du skal gå gjennom denne aborten for hans skyld så skal han sterilisere seg. Dette skal ikke du oppleve flere ganger. Anonymkode: e14e9...324 53
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Han vil ta abort? Javel. Men det er ikke han som er gravid, og han har ingen rett til å tvinge deg. Hvis han stikker så bør du være glad for å bli kvitt dusten. Anonymkode: d2fcc...566 16
helto Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 (endret) ville bare sende ❤️❤️ Endret 12. januar 2022 av helto 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 - Trådstarter - Dette er ikke første gang vi er i denne situasjonen, og jeg er nesten flau over å si det men over 7 år nå er dette tredje gang. første gang var grusomt, andre gang også men da var jeg mer innstilt på at det ikke gikk pga jobbsituasjon. Men nå "har vi det så fint" at jeg tenker at alt hadde ordnet seg, og det gjør det nok verre nå enn sist. Han sier at han skal "klippe strengen" hele tiden men så gjør han det ikke. Vurderer sex-forbud frem til han fikser det selv. Jeg blir dårlig av hormoner og får vondt av spiral, og ønsker derfor ikke å bruke det. Så de gangene det har hendt er de gangene han ikke har hoppet av i svingen, som han egentlig skal. Anonymkode: ef084...ca2 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 Du har akkurat funnet det ut. Gi det noen dager, og ta en alvorsprat med mannen. Vi ble også uplanlagt gravid med nummer fire, men her var begge enig i abort. Jeg tenker sjelden på det, men innimellom stikker det til - jeg kunne hatt et barn til. Har elsket svangerskapene og babytiden. Om jeg hadde gjennomgått den aborten «mot min vilje», hadde jeg sørget og jeg vet ikke om jeg kunne tilgitt meg selv eller mannen. Tenk deg godt om selv, lag for og mot-liste om det må til. Dere har vært to om babylagingen, men det er din kropp. Anonymkode: d35a1...0b1 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil ta abort? Javel. Men det er ikke han som er gravid, og han har ingen rett til å tvinge deg. Hvis han stikker så bør du være glad for å bli kvitt dusten. Anonymkode: d2fcc...566 tenker jo også at man er jo faktisk to om å få barnet, jeg mener det også er urettferdig ovenfor han å ikke lytte til hans mening og ønske. Anonymkode: ef084...ca2 14
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har akkurat funnet det ut. Gi det noen dager, og ta en alvorsprat med mannen. Vi ble også uplanlagt gravid med nummer fire, men her var begge enig i abort. Jeg tenker sjelden på det, men innimellom stikker det til - jeg kunne hatt et barn til. Har elsket svangerskapene og babytiden. Om jeg hadde gjennomgått den aborten «mot min vilje», hadde jeg sørget og jeg vet ikke om jeg kunne tilgitt meg selv eller mannen. Tenk deg godt om selv, lag for og mot-liste om det må til. Dere har vært to om babylagingen, men det er din kropp. Anonymkode: d35a1...0b1 Tusen takk! ❤️ Anonymkode: ef084...ca2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #9 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tenker jo også at man er jo faktisk to om å få barnet, jeg mener det også er urettferdig ovenfor han å ikke lytte til hans mening og ønske. Anonymkode: ef084...ca2 Hva er det som er så grusomt for deg ved akkurat denne aborten? Anonymkode: 05870...7c5 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #10 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): tenker jo også at man er jo faktisk to om å få barnet, jeg mener det også er urettferdig ovenfor han å ikke lytte til hans mening og ønske. Anonymkode: ef084...ca2 Urettferdig er det ikke, han har selv valgt å ha sex med deg (du skriver ingenting om at du har voldtatt han så da antar jeg det er frivillig). Han er en voksen mann og det er på tide at han lærer seg å ta konsekvensen av sine handlinger. Hva enn du gjør, ikke unnskyld denne mannen. Anonymkode: d2fcc...566 14
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #11 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det som er så grusomt for deg ved akkurat denne aborten? Anonymkode: 05870...7c5 Jeg kunne generelt ha tenkt meg flere barn, og opplevelsen av å få barn har bare blitt bedre og bedre, også med alderen. Nå har jeg bedre tid. økonomi osv enn tidligere, og han har oppnådd mange av sine mål, så jeg tenker at egentlig burde dette gå fint. Men likevel er det ekstremt mye mer hazzle med en nr 4, bare det å skulle leie en bil er et styr når ikke alle får plass. Og det å følge opp de barna som allerede er her, med lekser og alt mulig. Det er veldig ambivalent. Jeg har så lyst på barnet, men jeg tror det er bedre for de som er der at det er de 3. Anonymkode: ef084...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #12 Skrevet 12. januar 2022 Hvor mange ganger har du vært gravid, ts? Og mannen din har fremdeles ikke forstått at det kan bli barn av sex? Beklager at jeg spør, men har han lav intelligens? Anonymkode: d2fcc...566 27
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #13 Skrevet 12. januar 2022 Abort er ikke prevensjonsmiddel. Mannen din bør skjerpe seg kraftig! Anonymkode: cf53f...5a8 12
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Urettferdig er det ikke, han har selv valgt å ha sex med deg (du skriver ingenting om at du har voldtatt han så da antar jeg det er frivillig). Han er en voksen mann og det er på tide at han lærer seg å ta konsekvensen av sine handlinger. Hva enn du gjør, ikke unnskyld denne mannen. Anonymkode: d2fcc...566 Nei alt er av samtykke begge veier her! 😅 Anonymkode: ef084...ca2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): - Trådstarter - Dette er ikke første gang vi er i denne situasjonen, og jeg er nesten flau over å si det men over 7 år nå er dette tredje gang. første gang var grusomt, andre gang også men da var jeg mer innstilt på at det ikke gikk pga jobbsituasjon. Men nå "har vi det så fint" at jeg tenker at alt hadde ordnet seg, og det gjør det nok verre nå enn sist. Han sier at han skal "klippe strengen" hele tiden men så gjør han det ikke. Vurderer sex-forbud frem til han fikser det selv. Jeg blir dårlig av hormoner og får vondt av spiral, og ønsker derfor ikke å bruke det. Så de gangene det har hendt er de gangene han ikke har hoppet av i svingen, som han egentlig skal. Anonymkode: ef084...ca2 Da synes jeg ikke det er urimelig av deg å beholde. Det er hans ansvar at han ikke har sterilisert seg, han vet jo godt hva han har begitt seg ut på. Jeg hadde bare sagt at han har hatt anledning til å ta ansvar for saken selv, at han ikke har gjennomført det får han ta konsekvensene av. Anonymkode: e14e9...324 23
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #16 Skrevet 12. januar 2022 Også så sent i svangerskapet da. Grusomt spør du meg Anonymkode: a5ab7...6ce 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #17 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange ganger har du vært gravid, ts? Og mannen din har fremdeles ikke forstått at det kan bli barn av sex? Beklager at jeg spør, men har han lav intelligens? Anonymkode: d2fcc...566 🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊 Anonymkode: ef084...ca2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #18 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei alt er av samtykke begge veier her! 😅 Anonymkode: ef084...ca2 Ja, men da vet han jo at det kan bli barn av sex. Hvis du selv ønsker abort så gå for det, men ikke la han tvinge deg til noe du ikke vil. Det kan ødelegge mye for deg. Anonymkode: d2fcc...566 5
Maleficenta Skrevet 12. januar 2022 #19 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Oppdaget i går at jeg er gravid. Pga corownavaksine i juni har syklusen vært helt ute, og tydeligvis har vi bomma helt ekstremt. Vi har 3 flotte barn fra før av, og mannen min vil virkelig ikke ha fler. Han er der at han omtrent flytter ut om det blir fler barn. Men nå sitter jeg her, og er sannsynligvis i uke 8+5, med abort planlagt uke 10+3, og jeg dør. Jeg har tatt abort tidligere, men nå føles det bare helt grusomt. 4 barn er "krise" for logistikken, hverdagen vår og det livet vi ønsker å leve, men allikevel tenker jeg tilbake på de 3 andre svangerskapene og babyene og de flotte barna de har blitt. Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter her, kanskje bare å lette tankene mine litt. Jeg har ingen gode venninner jeg prater med, så jeg blir gjerne sittende alene med dette. Og dessverre forstår han virkelig ikke denne situasjonen fra mitt ståsted. Han klarer ikke fatte hva jeg vil ha et fjerde barn for. Anonymkode: ef084...ca2 ikke lett dette, men er han så steil på dette så er det nå verdt det at dette janskke kan ødelegge forholdet? Jeg nener dere har tre ansre barn som fortjener å vokse opp i et harmonisk hjem 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #20 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): - Trådstarter - Dette er ikke første gang vi er i denne situasjonen, og jeg er nesten flau over å si det men over 7 år nå er dette tredje gang. første gang var grusomt, andre gang også men da var jeg mer innstilt på at det ikke gikk pga jobbsituasjon. Men nå "har vi det så fint" at jeg tenker at alt hadde ordnet seg, og det gjør det nok verre nå enn sist. Han sier at han skal "klippe strengen" hele tiden men så gjør han det ikke. Vurderer sex-forbud frem til han fikser det selv. Jeg blir dårlig av hormoner og får vondt av spiral, og ønsker derfor ikke å bruke det. Så de gangene det har hendt er de gangene han ikke har hoppet av i svingen, som han egentlig skal. Anonymkode: ef084...ca2 Så temaet at han skal klippe strengen har vært der, men han har ikke gjort det?? Sex-nekt er på sin plass til han har gjort det da ja. Dere passer tydeligvis godt sammen genetisk siden dere stadig blir gravide. Ang dette svangerskapet, jeg vet ikke. Han kan ikke ta abort, det er det kun du som avgjør. Anonymkode: 947cf...3de 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå