Gå til innhold

En nydusjet kone med god lukt…. Hva er hun verdt?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjet, tok på meg krem med god lukt, duftet parfyme på meg. Gikk dermed forbi mannen. Og latet som jeg skulle plukke noe så han kunne lukte meg. Han brydde seg ikke. Han så ikke på meg engang. Han er ennå besatt av spillet. Jeg hadde på singlett og en skjørt. Den har han sett før, men poenget er lukten og at jeg er «ny»..

siden vi har kommet hjem fra jobb spiller han. Altså siden klokka 17.30….

Jeg skjønner ikke, blir ikke dere menn kåt på kona eller får lyst på henne når dere ser henne nydusjet?

Anonymkode: 5112d...2ce

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min mann, nei 😏

Anonymkode: 0ffc2...4fc

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dusjet, tok på meg krem med god lukt, duftet parfyme på meg. Gikk dermed forbi mannen. Og latet som jeg skulle plukke noe så han kunne lukte meg. Han brydde seg ikke. Han så ikke på meg engang. Han er ennå besatt av spillet. Jeg hadde på singlett og en skjørt. Den har han sett før, men poenget er lukten og at jeg er «ny»..

Jeg skjønner ikke, blir ikke dere menn kåt på kona eller får lyst på henne når dere ser henne nydusjet?

På tide å skifte han ut. Mannen min  blir kåt bare jeg ser litt ekstra på han, og om han ser meg i skjørt blir han i allefall vill. Er så glad for at jeg har en slik mann som tenner på meg helt sykt etter flere år sammen. 

Skrevet

Prøv naken😂👍

• Liker 7
Skrevet

Min mann blir hvertfall kjempe klar og setter stor pris på alle ekstra ting jeg gjør i denne intense småbarnstiden vi er inne i.

Anonymkode: c7d93...370

• Liker 6
Skrevet

Samboeren min hadde bare blitt sur for han elsker lukten av håret mitt et par dager etter at jeg vasket det sist og han hater parfymelukt.

Anonymkode: 30b79...133

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min mann blir hvertfall kjempe klar og setter stor pris på alle ekstra ting jeg gjør i denne intense småbarnstiden vi er inne i.

Vi har vært sammen i ti år forresten.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han trenger et tydeligere hint? :) Spillinga er et problem høres det ut.

Anonymkode: 34059...711

• Liker 3
Skrevet

Jeg er nydusjet hver dag, mannen min også - akkurat det er vel ikke så spesielt? 

Anonymkode: 9f533...5b9

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han trenger et tydeligere hint? :) Spillinga er et problem høres det ut.

Anonymkode: 34059...711

Eller så var han for opptatt med spillet…

jeg ville bare at han skulle «lukte» meg. Og få lyst til å klemme meg eller noe sånnt!.

så han satt i soffa, jeg bøyde meg foran han for å late som jeg skulle finne noe

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er nydusjet hver dag, mannen min også - akkurat det er vel ikke så spesielt? 

Vel bruker du parfyme? Med god krem som har duft?

Skrevet

Dusjer du fryktelig sjelden siden dette liksom skulle være noe helt spesielt? Regner med at han synes nydusjet kone er ganske hverdagslig og ikke visste at dette var ditt hint om litt kos. 

Anonymkode: 3ff7f...a3b

• Liker 22
Skrevet

Hjelpes

Anonymkode: 7c41c...9d2

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Man er ikke nydusjet på kvelden om man dusjet om morgenen.

Anonymkode: a443d...7c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei😂

Kona mi har dusjet hver dag i de snart 20 årene vi har vært sammen. Rimelig spesielt å bli kåt kun fordi partneren har dusjet 😂🙈

• Liker 19
Skrevet

Ikke vanlig. Jeg kan ikke skifte til joggedress engang, eller strekke meg etter ting, eller vaske klær uten at han angriper. 

Anonymkode: 28fde...a13

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Samboeren min hadde bare blitt sur for han elsker lukten av håret mitt et par dager etter at jeg vasket det sist og han hater parfymelukt.

Anonymkode: 30b79...133

Ekte huleboer med andre ord 😁🐒

Anonymkode: c9beb...ce4

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

jeg ville bare at han skulle «lukte» meg. Og få lyst til å klemme meg eller noe sånnt!.

så han satt i soffa, jeg bøyde meg foran han for å late som jeg skulle finne noe

DU MÅ KOMMUNISERE! Har du ikke fått med deg at menn IKKE er tankelesere? De er primitive vesener som må få forklart ting med te-skje.

«Tom Gunnar, luktet jeg ikke godt nå? Var jeg fin? Blir du litt kåt eller? Har du lyst på noe mer?» 

Aldri forvent noe av en MANN! 

Anonymkode: c9beb...ce4

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du er en kvinne, han er en mann. Han tenker ikke som deg. Om du vil han skal lukte deg og gi deg en klem, si det! 

Slutt å spille skuespill, late som og hinte. Bruk stemmen din, vær voksen og si "Se på meg, jeg er nydusjet og deilig!" 

Anonymkode: 36928...fdd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Gå naken neste gang, eller i sexy undertøy. Eller bare begynne å suge ham hvis det er sex du er ute etter... 

Anonymkode: 8df80...bbd

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...