Gå til innhold

Drittlei livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig misfornøyd med min egen livssituasjon som er 100% selvforskyldt. Er dypt ulykkelig og ekstremt stresset. For det første har jeg ingen egentid og for det andre så går all tiden min med til jobb og å please andre. Er så lei. Dritt lei!

Anonymkode: 3da1a...f7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen. Mest av alt har jeg bare lyst til å forlate mann og barn for alltid og bare forsvinne. Selv å være død føles bedre ut nå enn å komme hjem til enda en kveld fylt med enda flere plikter, husarbeid og mas mas mas.

Anonymkode: 2a6a1...1f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er utrolig misfornøyd med min egen livssituasjon som er 100% selvforskyldt. Er dypt ulykkelig og ekstremt stresset. For det første har jeg ingen egentid og for det andre så går all tiden min med til jobb og å please andre. Er så lei. Dritt lei!

Samme her. For meg er det å "please" andre på jobb, drittlei av det. Jeg trenger tid og energi til å hjelpe meg selv heller.

Anonymkode: 01e2c...a4b

• Liker 1
Skrevet

Mist ikke motet kjære dere,ville søkt hjelp ❤️ klem fra ei så fekk hjelp og kom meg til hektene ❤️

Anonymkode: 50e39...aac

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig, vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Har en utdannelse som gir grei jobb og grei lønn, men alt er likevel ork..Jeg har tidligere jobbet deltid mens jeg var student og det var greiere å ha litt mer fritid enn å jobbe hverdag. Vet ikke om jeg bør vurdere å endre til å arbeide deltid igjen..

Anonymkode: 5def4...b24

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok😴🙃

Anonymkode: 33814...dd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner følelsen. Mest av alt har jeg bare lyst til å forlate mann og barn for alltid og bare forsvinne. Selv å være død føles bedre ut nå enn å komme hjem til enda en kveld fylt med enda flere plikter, husarbeid og mas mas mas.

Anonymkode: 2a6a1...1f9

Samme her! Har tatt egenmelding for å arbeide med å snu tankegangen. Veldig tungt!

Anonymkode: d0337...8f7

Skrevet

Gjør som meg, øv på å si nei. 

Ka oppvasken stå til neste dag, bare fordi! 

Si nei til godteri, snacks osv, det er ikke lørdag! 

La gubben vaske tøyet sitt selv, gjør han ikke det så la han kjenne på panikken han får når det bare er en bokser igjen i skuffen, en t-skjorte som han ikke kan fordra. Bare fordi du kan! 

Vær irritert og vis det! 

Det har jeg begynt med og det gjør faktisk litt godt, det er bedre å være litt gretten og surmulete enn å være sorgfull og depressiv. 

Anonymkode: 160b9...379

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...