Minimeg Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hei, nå er det 3 dager siden positiv El-test. I dag tidlig fikk jeg så INTENSE smerter i underlivet at det strålte oppover hele magen, Skikkelig stikkninger! Ingen ting funket og det gikk over etter en halvtimes tid. Nå på kvelden fikk jeg det igjen, klarer ikke å gå. Vondt å stå, sitte, ligge, er som helt syke mensensmerter i livmora! og nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, det er rett og slett så vondt så satset på å bare hoppe rett til badekaret for å prøve å roe ned smertene med varme.. men er det noen som vet hva dette kan være? Er 3 dager siden eggløsning, så er jo alt for tidlig å kunne være en spire vel? El-perioden startet for ca 7 dager siden i følge appen min. Positiv el-test dagen før appen mente EL men noen som har opplevd lignende? Hva kan det være evt? Prøvd å bli gravide i 11 mnd uten hell..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Kan det være cyster på eggstokken som sprekker? Cyster er veldig vanlig altså. Men sjeldnere at det gjør vondt. Jeg tror imidlertid cyster kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Men nå er jeg på tynn is, jeg fikk påvist cyster engang i tiden og leste litt om det da.. Men en undersøkelse hos gynekolog kan være greit å ha gjort. Anonymkode: 6cc10...37c 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Kan det være infeksjon? Anonymkode: 99a3f...e6c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 Ville kanskje dratt til legen og tatt blodprøver eller ultralyd for å utelukke infeksjon el lignende hvis det vedvarer. Anonymkode: 99a3f...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Kontakt lege ved slike akutte magesmerter. Anonymkode: 1d292...84f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 Prøvd å bli gravid i 11 måneder og ekstreme smerter ved eggløsning? Jeg tenker endometriose. Har det selv, eggløsning er helt jævli. Be om ultralyd for å se etter arrvev, sammenvoksninger og cyster. Anonymkode: 954a8...106 2
Minimeg Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Prøvd å bli gravid i 11 måneder og ekstreme smerter ved eggløsning? Jeg tenker endometriose. Har det selv, eggløsning er helt jævli. Be om ultralyd for å se etter arrvev, sammenvoksninger og cyster. Anonymkode: 954a8...106 Skal til gyn 03.02.22 så spent på om dem finner noe da. Har tidligere hatt vanncyster på eggstokkene, den ene ble fjernet i Mars med kikkhull da den var blitt så stor som 10 cm og kunne velte og vri egglederene mine. De har tidligere trodd og snakket på at jeg har endometriose, da både mensen og eggløsning ga meg så syke smerter og p-piller var eneste som skulle funke. men dette gir også vanskeligheter med å bli gravid. Jeg ble gravid med 1. mann så fort jeg sluttet på p-piller. Ble gravid igjen, men var ikke klar for så tette barn, så endte med abort. Men siden, har jeg ikke blitt gravid.. førstemann er 1 år og 9 mnd. hatt stikkende smerter tidligere og merket godt hver eggløsning, så mye mulig jeg har fått endo symptomer igjen. Men denne smerter jeg fikk nå sist er ikke i likhet! De var så intense at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! De var vondere enn rier og hele pakka under fødselen. Kom på morgenen og kvelden, så vidt litt dagen etter, men Gud for en smerte! Men tydeligvis ingen her som visste, hadde ett lite håp om at det kanskje kunne være en spire som festet seg eller lignende…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå